اخراج اعضای تیم ملی کشتی نونهالان از سوی رئیس فدراسیون به مسابقات آسیایی اعزام شد.


ساعت: 21:51
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879701

رئیس فدراسیون کشتی در همراهی اعضای تیم ملی کشتی نونهالان در بازی های آسیایی گفت: مهمترین مدال مدال المپیک است و فقط باید به فکر آن بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ملی پوشان نونهالان صبح فردا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی بحرین می شوند و در دیداری صمیمانه با آنها گفتگو می کند.

در این دیدار صمیمی که در مصلای خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد، رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه شما آینده سازان کشتی ایران هستید، گفت: هدف اصلی ما در رده غیر رزمی است. به تمرین و تکنیک های حسابداری. شما اهل مدال و قهرمانی نیستید اما وقتی ملی پوش پیراهن جمهوری اسلامی ایران هستید باید روی تشک تلاش کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه همانطور که برزیل نام بزرگی در فوتبال جهان است، ایران هم نام بزرگی در کشتی جهان است و بقیه باید از رویارویی با ما بترسند، گفت: در این میان باید به این موضوع توجه کنیم. قاسم رضایی، محمدرضا گرایی و دیگران. در کشتی آنها کلاس بالا، شما هم باید سعی کنید کلاس کشتی خود را بالا ببرید و این کلاس باید با تمرین، تلاش و یادگیری بالا رود.

دبیری با تاکید بر اینکه مهمترین هدف شما باید طلای المپیک باشد، تاکید کرد: کسب طلای المپیک باید ملکه ذهن شما باشد و همیشه در تمرینات و در هر رده ای که هستید به آن فکر کنید. شما در حال حاضر در دسته ای هستید که نقطه شروع مسیر شما به سمت طلای المپیک است.

رئیس فدراسیون با بیان اینکه هر کدام از شما با توجه به اینکه لباس مقدس ایران را به تن می کنید، هر کدام فرماندهی هستید که برای کشور می جنگید، خاطرنشان کرد: الان که به مسابقات می روید با 10 طلا می توانید برگردید. و نقره اصلا و به فکر برنز نباش خدایا اگه مدال گرفتی نذار تو شهرهایت پرچم برات به اهتزاز در بیاد چون هنوز کاری نکردی و مهمترین مدال المپیکه طلا

دبیر خطاب به نونهالان خاطرنشان کرد: مدال شما در رده نونهالان باعث افزایش سرعت شما برای رسیدن به طلای المپیک می شود و پس از بازگشت مجدد وارد اردو می شوید و تا طلای المپیک با شما کار خواهیم کرد. اگر خوب تمرین کنی می‌توانی عضو تیم ملی المپیک 2028 شوید، حالا با سرمایه‌گذاری روی شما، بذر مدال‌آوری در المپیک 2028 را می‌کاریم.

رئیس فدراسیون کشتی اضافه کرد: می خواهم بچه مسلمان باشی و با اخلاق راه بروی و با اخلاق بیایی استرس نداشته باش اگر بازی کنی چیزی از ارزشت برای من کم نمی کند اما وقتی روی تشک می روی. با تمام وجود بجنگ .

در پایان این دیدار صمیمی فرهاد اسماعیل نژاد سرمربی تیم ملی کشتی نونهالان از حمایت ویژه فدراسیون و اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید