ادعای بحث برانگیز دیابت؛ پاسخ مدیران استقلال چیست؟

ادعای بحث برانگیز دیابت؛  پاسخ مدیران استقلال چیست؟

در عرض 48 ساعت پس از انتشار ویدئویی که در آن شیخ دیابات (آقای گل فصل نوزدهم لیگ برتر و بازیکن فصل قبل از استقلال) گفته بود، از خیلی ها پرسیده شد که آیا دیابات راست می گوید یا نه. یک چیز دیگر!

این در حالی است که برخی از پیشکسوتان و مدیران سابق استقلال در گفت و گو با خبرورزشی با ابراز بی اطلاعی از این موضوع می گویند که اگر چنین اتفاقی افتاده چرا دیابات موضوع را با پلیس محل سکونت یا باشگاهی به آدرس کلانتری در میان نمی گذارد. زمان؟ این افراد معتقد بودند که با توجه به بازه زمانی دیابت احتمالا این اتفاق در فصل گذشته رخ داده و احمد مددی باید به این سوالات پاسخ دهد.

در همین راستا با تعدادی از مدیران فعلی و سابق باشگاه صحبت هایی صورت گرفت که همگی از این مشکل اطلاعی نداشتند اما سکوت احمد مددی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مورد ادعاهای شیخ دیابته علیه استقلال. کارکنان و مدیر سابق. او نیز در این زمینه جنجال به پا کرد. مدیری که در این مدت سعی کردیم با او صحبت کنیم اما موفق نشدیم و تماس ها بی پاسخ ماند.

مومنی: در زمان ما این اتفاق نیفتاده است

محمد مومنی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به اخبار ورزشی در خصوص این موضوع گفت: مدیریت باید به این سوال پاسخ دهد. عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به دلیل بی اطلاعی از ماهیت موضوع و در اختیار داشتن پست مدیریتی جدید در این باشگاه از ابتدای مهرماه امسال از ارائه اطلاعات تکمیلی و یا پاسخگویی خودداری کرد.

عبدیان: اگر اینطور بود مجیدی به من می گفت

مهدی عبدیان یکی دیگر از اعضای سابق هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخی کوتاه به خبرورزشی در این خصوص توضیح داد: ».

عضو سابق هیئت مدیره استقلال افزود: من به عنوان یکی از نزدیکان فرهاد مجیدی، فصل گذشته چنین چیزی را از سرمربی تیم نشنیدم. انگار هر بار که بازیکنی مشکلی پیدا می کند، مربی دوستانه استقلال آن را با ما در میان می گذارد.

سعادتمند: ربطی به مدیرعامل من ندارد

علاوه بر این دو نفر، احمد سعادتمند، مدیرعامل فصل نوزدهم استقلال نیز در گفت و گو با خبرورزشی با بیان اینکه در دوران مدیرعاملی وی هرگز چنین اتفاقی رخ نداده بود، گفت: با این مشکل آشنا نیستم.

عبداللهی: دیابت یک کلمه به من نگفت

یکی دیگر از افراد نزدیک به استقلالی ها نصرلا عبداللهی سرمربی سابق استقلال بود که او نیز با ابراز بی اطلاعی از این موضوع به خبرورزشی گفت: او آن را با ما در میان گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید