ادعای عجیب سرمربی اسپانیایی پرسپولیس درباره یحیی

ادعای عجیب سرمربی اسپانیایی پرسپولیس درباره یحیی

پرسپولیس در فصل قبل از آمادگی جسمانی شدیدی برخوردار بود و در بسیاری از مسابقات بازیکنان این تیم از آمادگی بدنی برخوردار نبودند. همین سوال به یکی از موضوعات حساس هواداران پرسپولیس از تیم این تیم به خصوص رحیم پور، مربی بدنساز پرسپولیس تبدیل شده است.

سرانجام پس از جدایی رحیم پور، په په لوسادا بدنساز اسپانیایی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب و جایگزین مظاهر رحیم پور شد. حالا او در شرایطی به کادرفنی پرسپولیس اضافه شده که آخرین مربی بدنساز خارجی مارکو استیلینوویچ بود که به ایران آمد و با تمرینات سختش توجه ها را به خود جلب کرد. لوسادا در رشته تربیت بدنی و توانبخشی فوتبال از دانشگاه مادرید فارغ التحصیل شد. این تخصص اصلی ورزشی اوست و پس از تحصیل در دانشگاه مادرید، توانست در باشگاه های مختلف کار پیدا کند. پپه در کار قدرتی، پیشگیری از آسیب و توانبخشی متخصص است. لوسادا تجربه کار در تمامی سطوح فوتبال حرفه ای اسپانیا از دسته اول تا دوم، رده جوانان و همچنین کار در تیم اول مجارستان، لیگ فیلیپین و لیگ برتر ایران را دارد. این مربی بدنساز اسپانیایی ابتدا توسط جواد نکونام به فوتبال ایران معرفی شد و سپس مجید جلالی او را به گل گهر سیرجان و نساجی مازندران برد و اکنون در ترکیب پرسپولیس حضور دارد.

پیش از سفر سرخ پوشان به اصفهان برای دیدار مقابل ذوب آخان، فرصتی دست داد تا با این مربی اسپانیایی گفت وگویی داشته باشیم که در ادامه می خوانید.

چه شد که به پرسپولیس آمدی؟

من در نساجی و گل گهر با جواد نکونام و مجید جلالی کار کردم و پرسپولیس را می شناختم و می دانستم این تیم بزرگ ترین تیم ایران و یکی از تیم های خوب آسیاست. واقعیت این است که نه گفتن به بهترین تیم ایران و آسیا سخت است. من کاملا از شرایط حاکم بر فوتبال ایران مطلع بودم و به همین دلیل از پیشنهاد پرسپولیس استقبال کردم. ایران کشور زیبایی با مردمان خوب است و من افتخار می کنم که در این کشور کار می کنم. خوشحالم که در پرسپولیس هستم و در تیم بزرگی هستم که هواداران زیادی دارد.

وضعیت بدنی بازیکنان چگونه است؟

خب دو هفته اول تمرینات سخت انجام دادیم و بعد کم کم از شدت تمرین کاسته شد. با نزدیک شدن به شروع مسابقات، نوع تمرین و شدت آن تغییر کرد و اکنون شرایط خوبی برای شروع لیگ داریم. به نظرم شرایط بدنی تیم خوب است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

جو پرسپولیس و رابطه شما با اعضای تیم چطور است؟

واقعا عالیه و من از این بابت خیلی خوشحالم. واقعیت این است که روز اولی که به پرسپولیس آمدم و در تمرین حاضر شدم، با استقبال بسیار خوبی از سوی کادرفنی و بازیکنان مواجه شدم و به نوعی تعجب کردم. من با همه دوست هستم و خیلی خوشحالم که در پرسپولیس هستم.

پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران است. هواداران این تیم چطور؟

انها شگفت انگیزند. هواداران همیشه از بازیکنان و کادرفنی حمایت می کنند و ما به آنها نیاز داریم. هواداران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه باید در یک مسیر حرکت کنند و انگار همه پا روی میز هستند. این مسیر موفقیت در این فصل خواهد بود.ما برای قهرمانی و موفقیت به هواداران متکی بودیم و می دانیم که حمایت آنها چقدر تاثیرگذار است.

کار با یحیی گل محمدی چگونه است؟

من سال ها او را می شناسم و می دانستم تیمش چگونه بازی می کند. ما هر روز صحبت می کنیم و ایده های ورزشی را با هم تبادل می کنیم. سعی کردیم بازیکنان را به بهترین شرایط فیزیکی، فنی، تاکتیکی و روانی برسانیم. یحیی مربی بزرگی است و شخصیت بزرگی دارد همچنین ما تقریباً همین طرز فکر را داریم و در خیلی از مسائل یکسان فکر می کنیم.

پرسپولیس پس از 5 دوره قهرمانی سال گذشته نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. فکر می کنی پرسپولیس در این فصل دوباره می تواند قهرمان شود؟

بله، می دانم که پرسپولیس پنج سال متوالی قهرمان شد و این به ما انگیزه مضاعف می دهد، عوامل زیادی در قهرمانی تاثیر دارند و همه باید به تیم کمک کنند. با این حال همه چیز در فوتبال به بازیکنان بستگی دارد. اینها بازیکنانی هستند که فوتبال بازی می کنند و فوتبال متعلق به آنهاست. ما مشتاقانه منتظر اضافه شدن به تیم خود هستیم تا قوی تر شویم. تلاش می کنیم همه پرسپولیسی ها را خوشحال کنیم. اگر یک فصل کامل کنار هم باشیم موفق می شویم، معتقدم برای کسب عنوان قهرمانی باید مثل کوه پشت هم باشیم و برای شادی هوادارانمان بجنگیم.

دیدگاهتان را بنویسید