سرمربی اسپانیایی پرسپولیس: قهرمانی؟ همه چیز مربوط به بازیکنان است

پپه لوسادا، مربی بدنساز پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، درباره حضورش در این تیم گفت: من قبلا با جواد نکونام و مجید جلالی در نساجی و گل گهر کار کرده ام و پرسپولیس را می شناختم و می دانستم این تیم بزرگ ترین تیم است. تیم ایران و یکی از تیم ها خب اون آسیاست.

وی درباره شرایط تمرینات بدنسازی پرسپولیس نیز گفت: در حال حاضر در قسمت پنجم تمرینات هستیم. در دو هفته ابتدایی تمرینات سختی انجام داده ایم و اکنون روی کاهش فشار تمرینات تمرکز کرده ایم تا تیم برای حضور در بهترین شرایط برای شروع مسابقات آماده شود.

لوسادا درباره هواداران پرسپولیس نیز گفت: آنها همیشه از بازیکنان و کادرفنی حمایت می کنند و ما به آنها نیاز داریم. هواداران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه باید در یک مسیر حرکت کنند و انگار همه پا روی میز هستند. این مسیر موفقیت در این فصل خواهد بود.

وی در بخشی دیگر از صحبت هایش درباره پنج قهرمانی متوالی پرسپولیس گفت: می دانم که پرسپولیس پنج سال پیاپی قهرمان شده و این به ما انگیزه مضاعف می دهد.

مربی بدنساز پرسپولیس درباره همکاری با یحیی گل محمدی نیز گفت: سال ها او را می شناختم و سبک بازی اش را می شناختم. ما هر روز صحبت می کنیم و ایده های ورزشی تبادل می کنیم. سعی کردیم بازیکنان را به بهترین شرایط فیزیکی، فنی، تاکتیکی و روانی برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ بیست و دوم شود، گفت: گواردیولا می گوید همه چیز در فوتبال مربوط به بازیکنان است. اینها بازیکنانی هستند که فوتبال بازی می کنند و فوتبال متعلق به آنهاست. ما مشتاقانه منتظر اضافه شدن به تیم خود هستیم تا قوی تر شویم. سعی می کنیم همه پرسپولیسی ها را خوشحال کنیم. اگر در طول فصل کنار هم باشیم، موفق خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید