سرمربی اسپانیایی تحت تاثیر ستاره پرسپولیس قرار گرفت

اجرای امیری 34 ساله: او یکی از بهترین فوتبالیست های حرفه ای است که من مربیگری کرده ام… هم سطح با چیکو فلورس (الدخیل) یا سوسو (میلان، سویا). امیری یک الگوی کامل برای فوتبالیست های جوان ایرانی است.

وضعیت فصل بعد: من فکر می کنم شما باید این سوال را از مدیر باشگاه یا برنامه من بپرسید. من پرسپولیس را دوست دارم اما برای فصل بعد هنوز اتفاقی نیفتاده است و دو بازی دیگر داریم.

توانایی رقابت در آسیا: داشتن یک تیم با 24 بازیکن در این سطح بسیار مهم است. چون طبیعتا اگر تعداد بازیکنان کم باشد باید بیشتر بازی کنند و آسیب دیدگی بیشتری داشته باشند و طبیعتا تا پایان فصل بدنشان خسته می شود.

پیشرفت فیزیکی بازیکنان پرسپولیس؟ : تا جایی که من می دانم قطعا بله… از بخش پزشکی در مورد مصدومیت و آمادگی جسمانی فصل گذشته سوال کردم، گفتند که شاخص آسیب دیدگی در این فصل پایین آمده است. در مورد آمادگی جسمانی، فقط ببینید وضعیت تیم چگونه است؟ در این فصل تلاش زیادی کردیم و به پیشگیری از آسیب دیدگی توجه زیادی کردیم… در این راه حسن تشکرنیا نقش مهمی داشت و کاملاً کار می کند. برای یک تیم هماهنگی با وظایف در زمین فوتبال بسیار ضروری است. همچنین علی اعظم به عنوان فیزیوتراپیست نقش زیادی با درمانگر و برنامه های توانبخشی دارد و بعد مهم این است که هماهنگی کاملی در طراحی تمرینات برای دستیابی به جنبه های فیزیکی، فنی و تاکتیکی داشته باشیم… ما از نزدیک با آقای دکتر کار می کنیم. یحیی و عثمر و این هماهنگی خیلی مهم است.

تنش زدایی بدنسازی در هفته های اخیر: البته. این یکی از اصول اولیه تربیت بدنی است… در این روش اطلاعات جی پی اس برای نظارت بر بازیکنان در حین تمرین و مسابقات انفرادی و گروهی بسیار مهم است و سعی کردیم از این طریق فشار لازم را به بازیکنان وارد کنیم، نه در حداکثر.

زمان استراحت بعد از پایان فصل: به نظر من بازیکنان باید حداقل 30 روز وقت داشته باشند… البته هر بازیکنی باید با برنامه تمرینی خودش کار خودش را انجام دهد. به آنها گفتم: اصلاً استراحت نکنید!

سه بازیکن اول که آمادگی جسمانی دارند: این یک راز بزرگ در تیم ما است. در مجموع ما بسیار خوشحالیم زیرا در شرایط بسیار خوبی برای رسیدن به مهمترین مرحله فصل هستیم… اما هنوز دو مرحله تا جام حذفی باقی مانده است و همانطور که گفتم کار تقریبا تمام شده است و من خوشحالم که انجام دادیم

بیشترین دوندگی در بین بازیکنان پرسپولیس: الان نمی توانم اسمش را بگویم چون دو بازی دیگر داریم اما او همانی است که در بازی سپاهان 15 کیلومتر دوید!

دیدگاهتان را بنویسید