ایران تحت تاثیر نقاشی های هنرمندان خارجی قرار گرفت


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903883

سارا علوی گفت: سال هاست که مملکت به سلبریتی ها ضربه خورده است و حرکت مهسا امینی ثابت کرد که رسانه ملی هیچ فردی را به عنوان هنرمند نمی پذیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سارا علوی منتقد سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: اپیزود مهسا امینی ثابت کرد که باید روی سلبریتی های خود کار کنیم و هر فردی را به عنوان هنرمند در رسانه ملی نپذیریم.

وی ادامه داد: بسیاری از سلبریتی ها در جریان لشکرکشی امینی سوار بر موج دشمنان شدند و دانسته و ناآگاهانه بر آتش دشمن ریختند.

علوی با بیان اینکه برخی سلبریتی ها با وجود توصیه های مدیریتی هنوز از خواب بیدار نشده اند، افزود: برخی سلبریتی ها همچنان برای غرب می رقصند.

این منتقد تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری جامعه هنری کشور بسیار گسترده است و عده کمی سوار این موج شدند که مردم و رسانه ملی باید این افراد را بشناسند و با حذف فیزیکی آنها را منزوی کنند.

وی گفت: سلبریتی محبوبیت خود را از مردم گرفت و نان این مملکت را خورد اما در زمان نیاز به لشکر دشمن پیوست که خیانت به ملت است.

علوی ادامه داد: نقاشی دیواری که در تهران نصب شد و سلبریتی هایی که تصاویرشان به عنوان افتخار ایران روی آن دیوار گذاشته شده بود، آن روز بر طبل دشمن می کوبیدند.

این منتقد افزود: حذف فیزیکی سلبریتی های وطن پرست از رسانه ملی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: رسانه ملی باید خالق ارزشمندی را شناسایی و برجسته کند، نه خالقانی که بدون دانش کارشناسی درباره موضوعات مختلف سیاسی اظهار نظر می کنند و دشمن را خشنود می کنند.

علوی با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون نیروهای نظم و قانون است، گفت: فکر جامعه بدون نیروی انتظامی حتی برای لحظه ای ما را به لرزه در می آورد و امروز دشمن دست روی دست ارزشمندترین نیروهای کشور گذاشته است، اما ملت فهیم ایران قدردان زحمات این عزیزان است.»

این منتقد ادامه داد: رسانه ملی سال هاست گرفتار به اصطلاح سلبریتی هاست و جریان مهسا امینی به ما یادآوری کرده است که باید برای ساماندهی این نیروها برنامه ریزی جدی کرد تا دشمن هیچ جریانی نشوند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تاریخ ایران مملو از زنانی است که خون خود را برای کشور دادند و در هر شرایطی پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند و خلق آثار بزرگی از نقش تاریخی زن در انقلاب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید