ارائه نمایش بزرگ میدانی «جهان بانو» از فردا در منطقه بستان


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905045

نمایش میدانی «جهان بانو» به تهیه کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن بزرا از فردا اجرای خود را در بوستان ولایت آغاز می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی پروژه، فصل اول نمایش میدانی «جهان بانو» به تهیه کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن بزرا از یکشنبه 10 آبان ماه در بوستان ولایت اجرای خود را آغاز می کند.

دنیای بانوان، نمایشی با محوریت زنان است که در خلاصه این نمایش آمده است: دنیای بانوان، دنیای زنان، بانوان بهشتی از ابتدا تا کنون است. جهان بانو داستانی است نه تنها در مورد زنان، بلکه در مورد زنان برای آشنایی با آنها…

این نمایش میدانی در ادامه نمایش های «روشنای شب تار» و «تنهاتر مسیح» است که هر شب ساعت 18 به مدت 25 شب میزبان مخاطبان بود.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیط خود با سامانه namaticket.ir تماس حاصل نمایند. همچنین حتی روزهای این نمایش برای بانوان خاص است.

«جهان بانو» جدیدترین اثر سازمان هنری اوج مدیا است که زیر نظر موسسه سیمای ققنوس روی صحنه می رود.

عوامل دیگر این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: علی اسماعیلی، کارگردان: حسن بزرا، مدیر پروژه: امیرحسین تهرانی، طراح نور: عباس رحمانی پور، طراح صحنه و صحنه: مرتضی پورحیدر، مدیر تولید: داود تمهری، صدابردار: عرفان حسن زاد، ویژه طراح صحنه افکت: یاسر یارمحمد، صدابردار: علی بیران، مدیر تامین: تورج سلیمانی، طراح گریم: هاشم جوری.

دیدگاهتان را بنویسید