نمایشگاه میدانی «جهان بانو» تا ۱۳ آذرماه تمدید شد


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910766

نمایش میدانی «جهان بانو» به تهیه کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن بزرا از 10 آبان ماه اجرای خود را در بوستان ولایت آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایش میدانی «جهان بانو» به تهیه کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن بزرا از 10 آبان ماه اجرای خود را در بوستان ولایت آغاز کرد.

این نمایش درباره زنان تاثیرگذار و تاریخ ساز است و از آغاز جهان تا به امروز را در بر می گیرد. داستان «جهان بانو» با خلقت حضرت هوا آغاز می شود و با داستان زندگی حضرت هاجر، حضرت آسیا، حضرت مریم، حضرت خدیجه، حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) ادامه می یابد. . این نمایش سپس به تاریخ معاصر ایران می‌رود و نقش زنان تأثیرگذار در تاریخ کشف حجاب در دوران رضاخان، دوران انقلاب، حفاظت مقدس و در نهایت سال‌های آخر و ایثار پزشکی را شرح می‌دهد. پرسنل در دوران کرونا

علاقه مندان می توانند برای تهیه و رزرو بلیت رایگان این نمایش که همه روزه در بستان استان تهران اجرا می شود به سامانه namaticket.ir مراجعه کنند.

نمایش میدانی جهان بانو بازیگران: تهیه کننده: علی اسماعیلی، کارگردان: حسن بزرا، مدیر پروژه: امیرحسین تهرانی، طراح نور: عباس رحمانی پور، طراح صحنه و صحنه: مرتضی پوحیدری، مدیر تولید: داود تمهری، صدابردار: عرفان حسن زاده، حوزه ویژه طراح جلوه: یاسر یارمحمدی، صدابردار: علی بیرنگ، مدیر تامین: تورج سلیمانی و طراح گریم: هاشم جوری.

دیدگاهتان را بنویسید