ارتش در بهترین حالت خود و آماده تر از همیشه است


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882628

فرمانده کل ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط خود قرار دارد و بیش از هر زمان دیگری آماده است تا گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا باشد و هر کجا که اراده کند عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح امروز و در حاشیه بازدید رئیس قوه قضائیه نرگس ارتش با تبریک دهه ولایت و امامت و اعیاد سید قربان و غدیر خم و خیرمقدم به حجت الاسلام محسنی آدی گفت: بر خود لازم می دانم از حرکت های جدید قوه قضائیه در دوره گذشته تحت حاکمیت جنابعالی تشکر و قدردانی کنم. جناب عالی که امید مردم عزیز کشورمان را افزایش داد

سرلشکر موسوی افزود: ما نیز خدای بزرگ را شاکریم که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و رهبری ائمه اطهار انقلاب امروز ارتشی وارسته، کارآمد داریم. پدر ما انقلابی داریم که مردم و مسئولان و دیگران آن را دوست دارند سر همه ولی فقیه هستند.

وی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا فرمودند: ارتش نمایشگاه ارزش های اسلامی است که می توان آن را برگزار کرد و به نمایش گذاشت، تصریح کرد: این ثمره خون شهدا، ایثار جانبازان و ایثار است. ده ها هزار سرباز و خانواده های صبور و فهمیده آنها.

سرلشکر موسوی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با استقرار زمینی در مرزهای غرب، شمال شرق و بخشی از شمال غرب کشور، با دفاع شبانه روزی از آسمان ایران سربلند اسلامی پاسداری می کند. نیروها و نیروی هوایی و پشتیبانی هوایی از همه ماموریت ها ضرورت و حضور مقتدرانه کشور در آب‌های آزاد و حفظ منافع ملی با اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها. ماموریت به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

وی تصریح کرد: امروز ارتش در بهترین شرایط و آمادگی بیشتر از هر زمان دیگری برای گوش دادن به فرمان فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد تا هر کجا که می خواهد عمل کند.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید