ارتقای اشتغال جوانان هرمزگانی مهمترین ماموریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این حوزه است.


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808823

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

رئوفی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل حجم زیاد وظایف، ارائه خدمات و ارتباط نزدیک با انبوه مردم از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; علی رئوفی معاون سیاسی، اجتماعی و سیاسی استانداری هرمزگان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانداری هرمزگان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان برگزار شد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امام علی (ع) و روز تکریم مقام پدر با اشاره به جایگاه مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های مرتبط گفت: وزارت تعاون، کار و مراقبت های اجتماعی بهزیستی با توجه به حجم مسئولیت ها از جایگاه مهمی در بین مردم برخوردار است.

وی در این خصوص افزود: ارتباط نزدیک این وزارتخانه با انبوه مردم، اهمیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دوچندان کرده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و سیاستمدار امنیتی، امنیتی و اجتماعی گفت: وجود سازمان های خدمات رسان از جمله تامین اجتماعی، صندوق های بازنشستگی و بنگاه های اقتصادی موجب افزایش توقع مردم از این وزارتخانه برای دریافت خدمات مطلوب و ارتقای جایگاه اجتماعی شده است.

وی افزود: نگاه بسیاری از جوانان به ویژه جوانان فارغ التحصیل از تحصیلات عالی در حوزه اشتغال به برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معطوف است.

رئوفی گفت: ارتقای شاخص های اشتغال و رفع دغدغه های جوانان هرمزگان در حوزه اشتغال مهمترین انتظار مردم شریف هرمزگان از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است.


fd92379f 184d 4050 b214 fd1f59b09652 خبر خاکستری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: چرخش نخبگان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طبیعی است و مسئولیت ها به مدیران واگذار شده است.

گفتنی است در این مراسم از معتبی معین وزیری به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان قدردانی شد و از خدمات هادی ابراهیمی مدیرکل سابق این اداره کل با اهدای لوح سپاس قدردانی شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید