ارتقای 15 داور ایرانی و اعلام بازنشستگی 5 داور بین المللی کشتی


ساعت: 11:28
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919498

در پایان سال 2022، کمیسیون داوران فدراسیون جهانی کشتی اسامی داوران بین المللی خود را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بر همین اساس محمد مصلی پور رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی که به تازگی به عضویت کمیسیون داوران اتحادیه جهانی درآمده است. عنوان مربی از لیست داوران المپیک حذف شد و به مقام معلمی ارتقا یافت.

کامران سلطانی زاده داور تهرانی از درجه یک به S1 ارتقا یافت و به همراه مهدی بشیرزاده، نیما صادقی و سعید عباسی چهار داور درجه S1 ایران هستند. در حال حاضر تنها 6 کشور ایران، کانادا، آلمان، قزاقستان، لهستان و ترکیه 4 داور کلاس S1 دارند.

همچنین در فهرست جدید اتحادیه جهانی، محمود ستوده از لرستان و میلاد کلاوند از اروند به رتبه اول بین المللی ارتقا یافتند.

امین رضاپور از گیلان، دانیال بابایی از مازندران، امین تدین از خوزستان، ابوالفضل عقیلی از لرستان، حامد علیزاده از بوشهر، صابر آتش پکار از مازندران، سید نصرت الله فتحی از کهکیلویه و بویراحمد، میثم قوتی از تهران، عدنان کُردستان. جواد وحیدی از تهران و سید میتم ساداتی از مازندران نیز مدرک دوم بین المللی را دریافت کردند.

محمد ابراهیم امامی داور بین المللی درجه یک از تهران، محمدرضا مستاجیری داور بین المللی درجه دو از البرز، محمدحسین محمدپور از کرمان و صمدی زاده از مازندران هر دو داور درجه سه بازنشسته شدند.

لازم به ذکر است آقای محمد ابراهیم امامی به دلیل سوابق درخشان با مدرک افتخاری از اتحادیه جهانی بازنشسته شد.

اردوان صاحب داور درجه یک بین المللی با قضاوت در مسابقات جهانی نوجوانان در ایتالیا به درخواست خود از دنیای داوری خداحافظی کرد.

ایران در حال حاضر دارای یک مربی، چهار داور المپیک، 29 داور بین المللی درجه یک، 49 داور بین المللی درجه دو و 38 داور بین المللی درجه سه در فهرست داوران بین المللی اتحادیه جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید