ارتقای عنوان داور بین المللی والیبال ایران در رده B2


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814269

نرگس افشین داور بین المللی والیبال ایران پس از حضور موفق در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به میزبانی تهران از سوی فدراسیون جهانی والیبال به رده B2 صعود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون جهانی والیبال داوران را با توجه به عملکردشان در مسابقات مختلف به دسته های مختلفی تقسیم کرده است.

افشین با تشریح سطح پایین ارتقای داوران در فدراسیون جهانی والیبال گفت: رتبه داوران در فدراسیون جهانی از رده C شروع می شود و بر این اساس رده های B2، B1 و A افزایش می یابد. در واقع رده الف بالاترین و آخرین رتبه داوران بین المللی در فدراسیون جهانی والیبال است که محمد شاهمیری از ایران دارای رده الف است.

وی افزود: کنفدراسیون والیبال آسیا طی یک پیشنهاد تاریخی، عملکرد و میانگین نتایج داوران را در رویدادهای مختلف والیبال آسیایی فدراسیون جهانی اعلام می کند و سپس داوران منتخب برای قضاوت به جام جهانی دعوت می شوند.

افشین گفت: در سال 2016 وارد رده C شدم و سپس در مسابقات بین المللی مختلف قضاوت می کند. در سال 2021 طبق برنامه پیشنهادی کنفدراسیون والیبال آسیا به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تهران دعوت شدم و خدا را شکر عملکرد و ارزیابی هایم در این مسابقات مورد قبول و تایید فدراسیون جهانی قرار گرفت. سپس برای داوری در یونیورسیاد دعوت شدم و توسط FIVB به رده B2 ارتقاء یافتم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید