اردبیل مسابقات دارت را برای کارکنان شهرداری در کشور برگزار می کند

زمان: 14:43
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775801

رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اردبیل خبر داد:

رئیس هیئت مدیره انجمن های ورزشی استان اردبیل بیان کرد: مسابقات دارت برای کارکنان شهرداری های شهرهای بزرگ کشور به میزبانی شهرداری اردبیل و کمیته دارت رئیس هیئت مدیره انجمن های ورزشی برگزار می شود. استان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی پهناور در گفت وگو با خبرنگار ما از سبلان ، اظهار داشت: مسابقات دارت برای کارکنان شهرداری های پایتخت در کشور به میزبانی شهرداری اردبیل و کمیته دارت هیئت انجمن های ورزشی استان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات روزهای پنجشنبه 21 مهر و جمعه 23 مهرماه در خانه دارت اردبیل برگزار می شود و حدود 70 ورزشکار از 17 شهرداری کشور در آن شرکت می کنند.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اردبیل با بیان اینکه بیماری همه گیر تاج مانع از برگزاری این مسابقات در سال گذشته شد ، گفت: مسابقات دارت هر ساله با حضور ورزشکاران برگزار می شود. در سال 1998 استان اربیل میزبان شهرداری های کلان شهرها بود.

پناور گفت: استان اردبیل به دلیل میزبانی شایسته و موفق مسابقات گذشته و حضور قهرمانان توانمند و دارت به عنوان یکی از استانهای میزبان در مسابقات مختلف کشوری انتخاب می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید