بیمه ملت در مسابقات دارت صنعت بیمه مقام دوم را کسب کرد


ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807447

بیمه ملت پس از شرکت در مسابقات ورزشی صنعت بیمه در دهه فجر موفق به کسب مقام دوم در مسابقات دارت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، در مسابقات دارت مردان، بیمه ملت در بین شرکت های بیمه مقام دوم را کسب کرد و برگزیدگان این دوره از مسابقات طی مراسمی مدال های خود را به مدیرعامل اهدا کردند.

بر اساس این گزارش، در این مسابقات 15 شرکت بیمه و نزدیک به 90 تیم دو نفره شرکت کردند که رقابتی نفس گیر را دنبال کرد. بیمه آسیا اول، بیمه ملت دوم و بیمه عمر باران و بیمه مرکزی سوم هستند.

این مسابقات از ساعت 9 الی 15 روز شنبه 18 بهمن ماه در سالن ورزشی آلستوم برق برگزار شد و آقایان محمد گودرزی و محمد آدینه اعضای تیم برنده بیمه ملت به مقام دوم دست یافتند. حضور در این مسابقات

** همکاران شرکت کننده در مسابقات دارت صنعت بیمه به مناسبت دهه مبارک فجر:

* محمد گودرزی، محمد آدینه

* محمد رزاقی و فردین سلطانی

* سعید عباسی و سجاد زارع

گفتنی است روز یکشنبه 15 بهمن ماه 1392 در مراسم معارفه دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، برندگان مسابقه محمد گودرزی و محمد آدینه با تشکر از حمایت های فرهنگی و هنری مدیرعامل بیمه ملت فعالیت های ورزشی همکاران، مدال های خود را به مدیرعامل بیمه ملت تقدیم کردند.

روابط عمومی بیمه ملت با قدردانی از مشارکت همکاران در برنامه های ورزشی، برای کلیه همکاران شرکت کننده در مسابقات و برنامه های ورزشی صنعت بیمه در ایام دهه فجر آرزوی موفقیت و بهروزی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید