ارسال تاج گل و تبریک ممنوع!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; مراسم تکریم و معارفه استاندار قدیم و جدید استان مرکزی فردا دوشنبه 17 آبان ماه در اراک برگزار می شود. مسئولان و مدیران استانی و نیز فرماندهان نظامی و انتظامی.

با روی کار آمدن دولت، انتصاب و جایگزینی استانداران مانند استان مرکزی همواره مورد توجه بوده و از هیئت دولت رای اعتماد گرفت.

اهل الائمه اهل استان مرکزی و متولد اراک است. وی اخیراً معاون برنامه ریزی و امور مجلس سازمان بازرسی کل کشور بوده است. یکی از آنها رئیس بازرسی انرژی و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور، رئیس بازرسی امور نفت است.

استاندار جدید مرکزی همچنین با صدور اطلاعیه ای از سوی روابط عمومی استانداری به کلیه مدیران دستگاه های اجرایی، شرکت ها، بانک ها و موسسات عمومی تاکید کرد: به منظور صرفه جویی در هزینه ها، کاهش مکاتبات غیر ضروری و پرهیز از تشریفات در هنگام ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و غیره خودداری شود. اقدامات مشابه از جمله انتشار هرگونه آگهی تبریک در رسانه ها.

6072be51 1b38 4a75 8985 3b05d21095bf خبر خاکستری

به گزارش دیار آفتاب ؛ سیدعلی آقازاده از مهرماه 96 استانداری استان مرکزی را برعهده داشت و اکنون با تغییرات مدیریتی در دولت سیزدهم مرکزی به 19 استانی که تاکنون استانداران آنها منصوب شده اند پیوسته است، البته پس از دولت جدید. روی کار آمدن انتصاب استاندار بومی درخواست جدی مردم، نخبگان و برخی نمایندگان استان مرکزی بود و نام برخی از چهره ها نیز مطرح شد، اما در نهایت معلّص الائمه به عنوان بیستمین استاندار مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید