ارسال سیزدهمین محموله کمک های بشردوستانه ایران به افغانستان

ساعت: 15:13
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785799

فرمانده پولیس ننگرهار اعلام کرد که سیزدهمین محموله کمک های بشردوستانه ایران به مردم افغانستان به زودی به این ولایت خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ندا محمد ندیم قوماندان امنیه ننگرهار با مجید صادقی دولت آبادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جلال آباد دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس اعلامیه ای که از سوی مرکز مطبوعاتی ولایت ننگرهار منتشر شده، این نشست در مورد کمک های بشردوستانه ایران به مردم افغانستان در میدان هوایی ننگرهار برگزار شد.

در این بیانیه آمده است: قرار است یک فروند هواپیما با کمک های بشردوستانه از ایران به زودی وارد میدان هوایی ننگرهار شود و کمک ها بین خانواده های شهدا و مجروحین توزیع شود.

چندی پیش «سید حسن مرتضوی» معاون سفیر کشورمان در افغانستان گفت که دوازدهمین محموله کمک های ایران در اختیار مردم افغانستان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر لزوم تداوم کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم مظلوم افغانستان تاکید کردند.

مرتضوی همچنین خاطرنشان کرد که کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی به مردم افغانستان در سه ماه گذشته که افغانستان نیز شاهد تغییر است، ادامه داشته است.

معاون سفیر ایران در کابل گفت که کمک های جمهوری اسلامی به ویژه پس از حملات تروریستی در ولایت های قندوز و قندهار افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید