ارمنستان بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان را رد کرد


ساعت: 18:14
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886657

وزارت دفاع ارمنستان اظهارات وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در مورد تیراندازی نظامیان ایروان به مواضع نیروهای باکو در مرز را رد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت دفاع ارمنستان مدعی است وضعیت در مرز شرقی این کشور با جمهوری آذربایجان تحت کنترل است و وضعیت با ثبات است.

در حالی که مذاکرات برای دستیابی به توافق صلح بین ایروان و باکو همچنان ادامه دارد، بیانیه وزارت دفاع ارمنستان مبنی بر رد بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان خبرساز شده است.

منابع رسانه ای در ارمنستان از بیانیه وزارت دفاع این کشور در رد اظهارات وزارت دفاع جمهوری آذربایجان خبر دادند.

به گزارش تارنمای «آرمن پرس»، وزارت دفاع ارمنستان بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان مبنی بر گشودن آتش نیروهای ارمنستان در مرز را رد کرد.

در بیانیه وزارت دفاع ارمنستان آمده است: «وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با انتشار اطلاعات نادرست اعلام کرد که در 30 ژوئیه یگان‌های نیروهای مسلح ارمنستان به سمت مواضع آذربایجان واقع در شرق ارمنستان گلوله شلیک کردند. مرز آذربایجان».

این وزارتخانه در بیانیه خود افزود: وضعیت در مرز ارمنستان و آذربایجان نسبتاً باثبات و تحت کنترل کامل نیروهای مسلح ارمنستان است.

بیانیه وزارت دفاع ارمنستان در شرایطی منتشر شد که پیش از این وزارت دفاع جمهوری آذربایجان مدعی شده بود که نیروهای نظامی ارمنستان به سمت نیروهای جمهوری آذربایجان تیراندازی کرده اند.

از سوی دیگر در خبرها آمده است که ژنرال ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان ضمن بررسی وضعیت عملیاتی و شرایط فعلی در مرز با ارمنستان و همچنین قره باغ به ارتش دستور داده است تا فوراً در حالت آماده باش دائمی قرار گیرند و با قاطعیت هرگونه تحریک احتمالی از جانب را قطع کنند.

انتهای پیام/صفحه

دیدگاهتان را بنویسید