از بانوان برای اعزام به بازی های آسیایی دفاع می کنم/ اسکواش ایران شانس خوبی برای درخشش در آسیا دارد

ساعت: 17:07
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786160

مراسم بدرقه تیم ملی اسکواش بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به اهمیت بازی های آسیایی برای ورزش ایران اشاره و تصریح کرد: بازی های آسیایی را ارتقا دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مریم کاظمی پور در مراسم بدرقه تیم ملی اسکواش بانوان ایران به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا با تمجید از روند انتخابی تیم ملی که در شرایط رقابتی و شایسته انجام شد، گفت: از تیم های ملی و بانوان انتظار داریم. ورزشکاران.” حضور موفق در رویدادهای بین المللی و به رخ کشیدن نماد پیشرفت عملکرد نسبت به گذشته تا بتوانیم از پیشرفت رشته های مختلف دفاع کنیم تا در کاروان ورزش ایران برای بازی های آسیایی حضور داشته باشیم.

وی بازی های آسیایی 2022 را یکی از رویدادهای مهم ورزش کشورمان برشمرد و تصریح کرد: مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در کوالالامپور شاید فرصتی برای نشان دادن توانمندی های اسکواش بانوان ایران باشد تا تیم ملی در یک کاندید برای شرکت در بازی آسیایی شدن.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، انسجام فدراسیون اسکواش و استفاده از مدیران توانمند در آن فدراسیون را از ویژگی های این حوزه برشمرد و ادامه داد: فدراسیون اسکواش با تیم مدیریتی خوب زمینه را فراهم کرده است. زمینه توسعه این ورزش

کاظمی پور در بخشی دیگر از سخنان خود پوشیدن پیراهن تیم ملی را افتخاری بزرگ برای هر ورزشکاری دانست و تصریح کرد: هر ورزشکاری که به افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی دست یابد، موظف به حفظ حریم پرچم مقدس است. نظام جمهوری اسلامی ایران.» و با حفظ چهارچوب فنی و اخلاقی باید نماینده ملیت و ورزش خود باشد و خدا را شاکریم که ورزشکاران ما با حفظ شئونات اسلامی با صفا و عزت به ایران اسلامی افتخار می کنند.

در این مراسم مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش گزارشی از فعالیت های این فدراسیون ارائه کرد و مدیران و اعضای تیم ملی اسکواش بانوان نیز دقایقی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
تیم ملی اسکواش بانوان ایران روز جمعه به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در کوالالامپور اعزام می شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید