از حمایت های ارزنده وزارت ورزش و جوانان قدردانی می کنیم


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812662

وزیر ورزش و جوانان با حمایت ویژه از هندبال بانوان ایران، حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را فرصتی مهم برای تیم ملی هندبال بانوان ایران دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با تشکر ویژه از حمایت حداکثری وزیر از هندبال ایران گفت: خانواده هندبال کشور مورد تشویق قرار می گیرند و این توجه جای تشکر و قدردانی فراوان دارد.

پاکدل در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از ارائه سال 1400 فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در هندبال کشور کسب موفقیت و سربلندی ایران عزیز است. سال گذشته از تیم های ملی هندبال بانوان و آقایان سهمیه مسابقات جهانی را کسب کردیم که اتفاقی بی نظیر در عرصه ورزش کشور است.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به کسب سهمیه ارزشمند جام جهانی برای تیم ملی مردان در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: تیم ملی هندبال ایران با برنامه ریزی خوب و آمادگی مناسب راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد و در نهایت قهرمان شد. سهمیه ارزشمند جام جهانی.» این موفقیت بزرگی است که پیشرفت چشمگیری در هندبال ایران در سال های آینده خواهد داشت.

وی افزود: در فدراسیون هندبال نگاه ویژه ای به بانوان داریم و تمام تلاش خود را معطوف موفقیت تیم های ملی بانوان در رده های سنی مختلف کرده ایم. امروز بسیار خرسندیم که با عنایت دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای کادرفنی بازی های کشورهای اسلامی حامی هندبال بانوان هستند و علاوه بر تیم مردان شاهد حضور تیم ملی بانوان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی هستیم.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به جهش اخیر در هندبال بانوان گفت: کسب سهمیه جام جهانی توسط تیم ملی هندبال بانوان برای اولین بار در تاریخ این رشته نقطه عطفی در هندبال بانوان و حتی هندبال بود. ورزش بانوان در ایران گام های بلندی در هندبال بانوان ایران برداشت. مطمئن باشید این راه موفقیت ادامه خواهد داشت و شاهد درخشش هندبال بانوان ایران در عرصه های مختلف بین المللی خواهیم بود.

همچنین در این دیدار دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با تبریک مجدد به خاطر موفقیت های اخیر هندبال ایران خاطرنشان کرد: تلاش زیادی برای رسیدن به آن انجام شده و این نشان از برنامه ریزی خوب فدراسیون هندبال دارد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در دفاع از هندبال بانوان ایران گفت: ما همیشه از ورزش بانوان حمایت کرده ایم و در این بین بر حضور تیم ملی هندبال بانوان در عرصه های مهم تاکید کرده ام. تیم ملی هندبال بانوان ایران پس از کسب سهمیه مهم مسابقات جهانی هندبال بانوان ایران و اثبات صلاحیت هندبالیست ها از این پس در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت خواهد کرد.

دکتر سجادی در پایان گفت: امیدوارم مسیر موفقیت هندبال ایران ادامه داشته باشد و شاهد قله های موفقیت و پیشرفت هندبال ایران برای بانوان و آقایان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید