از دوشنبه تا پایان هفته دمای هوا بین 4 تا 6 درجه افزایش می یابد

از دوشنبه تا پایان هفته دمای هوا بین 4 تا 6 درجه افزایش می یابد

روز جدید به گفته مدیرکل هواشناسی سازمان هواشناسی از روز دوشنبه تا پایان هفته افزایش نسبی دما بین 4 تا 6 درجه پیش بینی می شود که در شمال غرب و غرب کشور نیز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی سازمان هواشناسی پیش بینی کرد: از روز دوشنبه در بسیاری از نقاط کشور شاهد افزایش 4 تا 6 درجه ای دمای هوا هستیم.

صادق ضیائیان گفت: از فردا تا سه شنبه در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است که زمینه را برای افزایش آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت فراهم می کند.

به گفته مدیرکل هواشناسی سازمان هواشناسی از روز دوشنبه تا پایان هفته افزایش نسبی دما بین 4 تا 6 درجه پیش بینی می شود که در شمال غرب و غرب کشور نیز وجود دارد.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز در مناطق شرقی، غربی و مرکزی کشور کاهش محسوس دما بین 5 تا 12 درجه وجود دارد و اعلام شد که سردی هوا تا پایان روز آینده ادامه دارد. هفته .

امروز سردترین روز در سال های اخیر است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، شهرستان ورزکان در استان آذربایجان شرقی با دمای 24 درجه زیر صفر به عنوان سردترین شهر ثبت شده است. ارتفاع برف در شهرهایی مانند اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی به یک متر می رسد.

این بارندگی ها تردد در برخی از مرزها را مختل کرد و سیلاب در جنوب کشور منجر به جاری شدن سیل و تخریب منازل شد.

دیدگاهتان را بنویسید