یزد گرمتر می شود/ دمای هوا در گرم ترین شهر استان به 37 درجه رسید


ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842022

میرحسینی رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان یزد با اشاره به افزایش دمای هوا در روزهای آینده گفت: هوای شهر در روزهای آینده گرمتر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عباس میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به افزایش دمای هوای استان در روزهای آینده اظهار داشت: دمای هوای یزد از شنبه تا سه شنبه از 33 درجه تا 34 درجه خواهد بود.

وی افزود: روز شنبه آسمان یزد غبارآلود همراه با وزش باد و در روزهای بعد آسمان این شهر صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران استان یزد گفت: تغییرات جوی ناپایدار در روز دوشنبه همراه با افزایش دما، آسمان یزد صاف تا کمی ابری و وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک در بعدازظهر پیش بینی می شود.

میرحسینی با اشاره به گرم ترین شهر استان یزد گفت: شهرستان بافق به عنوان گرم ترین شهر روزهای اخیر شناخته شده و دمای هوای این شهرستان تا سه روز آینده 37 درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی افزود: تغییر اقلیم در این شهرستان نوسان گزارش شده و آسمان این شهرستان در روز دوشنبه صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید همراه با احتمال گرد و خاک در بعدازظهر پیش بینی می شود.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران استانداری یزد با تاکید بر تغییر اقلیم در روزهای آینده گفت: آسمان بافق در روزهای شنبه، یکشنبه و سه شنبه غبارآلود همراه با وزش باد و برخی روزها همراه با غبار خفیف خواهد بود.

گفتنی است سردترین منطقه طی روزهای آینده منطقه گاریز است که دمای هوا در سردترین ساعات روز به 9 درجه سانتیگراد و در گرمترین ساعات روز 29 درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید