دمای هوا در گرم ترین شهر استان یزد به 40 درجه رسید


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843295

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران استانداری یزد:

میرحسینی با اشاره به افزایش دما در روزهای آینده گفت: شهرستان باف تا 40 درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سید عباس میرحسینی با بیان اینکه دمای هوای استان طی روزهای آینده افزایش می یابد، گفت: دمای هوای یزد از پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده بین 36 تا 37 درجه خواهد بود.

وی افزود: روز پنجشنبه آسمان یزد صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در دو روز آینده آسمان این شهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران استان یزد گفت: روز یکشنبه با افزایش دما تغییرات تقریباً ثابت جوی پیش بینی می شود و آسمان یزد صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

میرحسینی با اشاره به گرم ترین شهر استان یزد گفت: شهرستان بافق به عنوان گرم ترین شهر روزهای اخیر شناخته شده و پیش بینی می شود طی سه روز آینده دمای هوا در این شهرستان 3 درجه افزایش یابد.

وی افزود: تغییرات اقلیمی در این شهرستان نوسان گزارش شده و در روزهای جمعه و شنبه آسمان صاف شهرستان صاف و در بعدازظهر وزش باد شدید همراه با گرد و خاک است. “

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران استانداری یزد با تمرکز بر تغییرات اقلیمی در روزهای آینده گفت: دمای هوای بافق در روز یکشنبه به 40 درجه سانتی گراد می رسد و تغییرات اقلیمی نسبتاً پایدار در آن روز گزارش می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید