از زمانی که کشتی از تالار هفتم تیر آزاد شد، کشتی تهران رو به زوال بوده است.

ساعت: 20:27
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784599

برگزاری نشست هم اندیشی کشتی در استان تهران با حضور رئیس فدراسیون

سمپوزیوم کشتی تهران بعدازظهر دیروز (یکشنبه) با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار که در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، حدود 200 مربی و روسای هیئت های کشتی استان تهران، عبدالله عزیزی رئیس جمهور، امیر تهرانی، قائم مقام. رئیس، رضا گلامی، دبیر هیئت کشتی در تهران، محسن کاوه، سرپرست مربیان استان، ناصر نوربخش، رئیس موسسه کشتی، زرگر، رئیس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان و ملاجعفری، قائم مقام. بخش حضور داشتند

در ابتدای بازی مربیان انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کردند و در پایان علیرضا دبیر به سوالات پاسخ داد.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به مربیان گفت: شما باید رده سنی خود را مشخص کنید نه اینکه در رده بزرگسالان با کشتی گیر بیایید.

وی ادامه داد: البته کشتی گیر حق دارد برای پیشرفت خود با مربیان زیادی همکاری کند اما باید این علم را داشته باشد که مربی سازنده خود را فراموش نکند.

وی خاطرنشان کرد: مربیان باید به فکر قهرمانی در المپیک باشند و این امر 8 تا 10 سال طول می کشد.

وی گفت: سرمربی باید اصول اولیه کشتی را به نوجوانان و کشتی گیران آموزش دهد و اگر بتوانیم کشتی را به صورت پایه در رده اصلی آموزش دهیم در بزرگسالان به نتیجه خواهیم رسید.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: مربیان باید به فکر ساخت کشتی گیران خود باشند نه اینکه درگیر همه عرصه های تیم کشتی شوند.

وی با اشاره به رونق مبارزات در تهران گفت: از زمانی که مبارزه از سالن هفتم شهدای تایر به ورزشگاه آزادی رسید، مبارزات در تهران رو به افول است.

دبیر تاکید کرد: مربیان باید به فکر دانش خود باشند و به تیم کشتی کمک کنند نه اینکه همه تقصیرها را به گردن تیم کشتی بیندازند.

وی ادامه داد: تیم کشتی نیز باید در رده های اصلی مسابقات زیادی برگزار کند اما مربیان نباید اجازه دهند کشتی گیران در این رده وزن کم کنند و اگر فرزند خودشان بود با او این کار را انجام می دادند.

منشی با بیان اینکه شاهد زحمات عبدالله عزیزی بوده ام، گفت: تمام تلاشم را برای کشتی در تهران و سایر استان ها انجام خواهم داد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیئت های کشتی کشور از جمله هیئت تهران دست توانمند کشور و فدراسیون هستند و فدراسیون آمادگی دارد تا با همکاری فدراسیون کشتی، خوابگاه بعثت و سالن هفتم شهدای تایر را بازسازی کند. وزارت ورزش و جوانان استان جهت برگزاری مسابقات کشتی کشوری و کشوری بازگشت به تهران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید