از شرایط مالی لیگ برتر خوشحالیم/ کشتی به روزهای خوب گذشته برمی گردد


ساعت: 08:10
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1911996

قهرمان وزن 92 کیلوگرم آزاد جهان گفت: چند سالی بود که شور و هیجان از کشتی دور بود اما خوشبختانه این رشته در حال بازگشت به روزهای خوب خود است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کامران قاسم پور قهرمان وزن 92 کیلوگرم آزاد جهان پس از سوم شدن با تیم انبوه سازان هوتن در رقابت های لیگ برتر گفت: مسابقات در سطح بالایی بود و از معدود لیگ هایی بود که قهرمان آن را از قبل پیش بینی نکرده بود. . تیم ما هم در اولین حضور خود مقام سوم را کسب کرد و امیدوارم نوید روزهای خوبی را بدهد.

وی همچنین به عملکرد خوب چند رزمنده جوان اشاره کرد و تصریح کرد: جوانان انگیزه زیادی برای رویارویی با قهرمانان باتجربه دارند. در مجموع لیگ برتری های زیادی دارد و از هر نظر کمک می کند.

قاسم پور درباره استقبال تماشاگران از مسابقات گفت: چند سالی بود که شور و هیجان از کشتی دور بود اما خوشبختانه این رشته در حال بازگشت به روزهای خوب خود است. محبت تماشاگران هم برای ما مشوق است و امیدوارم این روال ادامه داشته باشد.

قهرمان جهان در پایان درباره وضعیت قراردادهای لیگ برتر امسال گفت: هر تیمی با توجه به توان مالی خود؛ برو و ما هم خوشحالیم امیدواریم هر روز که می گذرد وضعیت بهتر شود.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید