ما کم نکردیم. کمالوند فردا برمی گردد/ 50 روز است که شرایط عادی نداریم

ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800304

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: یک هفته پر تنش و استرس را سپری کردیم و وارد بازی استقلال شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا عبدالهی پس از شکست 3 بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل استقلال در نشست خبری هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: یک هفته پر تنش و استرس را سپری کردیم و وارد بازی استقلال شدیم. از نظر فیزیکی تا جایی که می‌توانیم سعی کردیم تیم را آماده کنیم. از نظر تاکتیکی سعی کردیم مشکلاتمان را حل کنیم. استقلال 7 موقعیت داشت و 3 گل به ثمر رساند و ما 6 موقعیت داشتیم و نتوانستیم گلزنی کنیم و این منجر به نتیجه 3-0 شد. تمام ماجرا این بود شرایط ما تبدیل به گل نشده و گاهی اوقات اضطراب تمرکز تیم را به هم می زند.

او گفت: قضاوت آسان است. همانطور که ما قضاوت شدیم، اما برای انجام این کار، به قول قدیمی ها، باید در کفش طرف مقابل راه برویم. خجالت می کشیم بگوییم مشکلات زیادی داشتیم اما سعی کردیم در فصل نقل و انتقالات و در فصل جذب نفرات خوبی پیدا کنیم. بدون تمرین بدنی وارد مسابقه شدیم. من دوست دارم از نظر فنی صحبت کنم، اما مشکلاتی وجود دارد و دیگران باید آنها را قضاوت کنند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: مردم باید شرایط را بشناسند و درک کنند چرا که تنها دلخوشی مردم همین تیم است. درصد کمی هم نگرفتیم. کمالوند تیم سوم جدول را تحویل نداد تا بتواند در 2 ماه تیم بسازد. این تیم چند سالی است که مدعی سقوط است و به لطف خدا و حمایت هواداران همچنان در لیگ باقی مانده است و امسال هم شرایط به همین منوال است. با توجه به شرایط، فکر می کنم تیم ما امتیازی از دست نداده است، اما خیلی چیزها باید اصلاح شود.

عبداللهی افزود: در تمام دنیا هواداران تیمی که می دانند نمی توانند قهرمان شوند و سهمیه بگیرند، فقط سعی می کنند بمانند، از تماشای بازی تیمشان لذت ببرند و به حمایت از آن ادامه دهند. همه نقاط ضعف را قبول دارم اما خوشحالم که حتی یک قدم هم برنداشتیم. شما اولین بازی ما را با آخرین بازی مقایسه کنید تا متوجه تغییرات و پیشرفت های فنی ما شوید. برخی از حرفه ها توهین آمیز هستند. مثلاً من در کنفرانس خبری شرکت نمی کنم یا می آیم و به سؤالات شما پاسخ نمی دهم.

وی با بیان اینکه بازی را 2 بر صفر به نفت آبادان باختیم و باید مقصر هم باشیم، تصریح کرد: کدام یک از بازیکنان ما در بازی قبلی که توسعه یافته بود کم کاری کردند؟ ما در هر بازی 5-6 بازیکن نداریم. کمالوند همه مشکلات و هجمه هایی که شده بود را دید. او حتی با چند بازیکن صحبت کرد که در نیم فصل به تیم ما بیایند اما پنجره تیم بسته است. از دیروز هم قول دادند که برای پرداخت بدهی ها و باز کردن پنجره اقدام کنند. همه می دانند کمالوند چگونه کار می کرد. به من بگویید باتجربه ترین و پرافتخارترین سرمربی که به مسجد سلیمان آمد چه کسی بود؟ مطمئنا همه قبول دارند که پاسخ کمالوند این است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: کمالوند هفته گذشته با امضایی از باشگاه استعفا داد تا باشگاه آزاد شود اما در فضای مجازی ماندند و گفتند این استعفا امضا نشده و این موضوع صحت ندارد. همچنین می توانم عکس بگذارم و امضای نامه را پاک کنم. نظر من این است که اگر باشگاه حمایت کند و بازیکن جدیدی به تیم اضافه کند، می توانیم در لیگ بمانیم اما برای رسیدن به این موارد اقداماتی لازم بود که کمالوند با آن مشکل داشت و به آنها پیشنهاد داد. مسئولان قول رفع مشکلات و بازگرداندن کمالوند را دادند. دیشب به ما گفتند که مشکلات حل می شود اما اینجا ایران است و نمی دانم چه می شود. مسئولان شهر، شهرستان و باشگاه با کمالوند صحبت کرده اند و فکر می کنم کمالوند فردا برمی گردد.

وی گفت: بازیکنان ما 50 روز است که شرایط عادی ندارند چون مدام راهی اهواز و مسدسلیمان می شوند اما چند تیم در تهران تمرین می کنند حتما نتایجی گرفته اند که تهران را برای تمرین انتخاب کرده اند. . شاید هواداران کمی بی ادبی کرده باشند اما این تیم نیاز به آرامش دارد و این آرامش باید از بیرون تزریق شود. اگر آرام باشد اتفاقات خوبی می افتد. از طرفی وقتی موقعیت ایجاد می کنیم و گل نمی خوریم، نمی دانم درباره چه چیزی صحبت کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید