از فداکاری ستاره خشمگین فرهاد مجیدی و استقلال

از فداکاری ستاره خشمگین فرهاد مجیدی و استقلال

سیداحمد موسوی، مدافع راست استقلال پس از یک فصل حضور در این باشگاه، سرانجام با نظر کادرفنی از این تیم جدا شد و به گل گهر سیرجان بازگشت تا این بار شاگرد امیرگله نوح در مسیر جاه طلبی آنها شود. فصل 21. موسوی مدعی است برخلاف شایعات، پولی برای جدایی از باشگاه دریافت نکرده است.

او گفت: اصلاً نمی خواستم استقلال را ترک کنم و این تصمیم برخلاف میل من بود. باید بگویم در این مدت پیشنهادهایی داشتم اما باب میل نبود. تمریناتم را ادامه دادم تا بالاخره پیشنهاد گل گهر رسید.

موسوی درباره اینکه گفته شده استقلال برای جذب بازیکن جدید باید قراردادش را فسخ کند، گفت: این تیم برای جذب بازیکن مشکلی نداشت زیرا مشخص بود ابوالفضل جلالی به دلیل غیبت او از لیست خارج می شود. ماه ها. ” هیچ وقت نخواستم استقلالی ها را ناراحت کنم و با کسی هم دشمنی ندارم، نتوانستم قراردادم را فسخ کنم و در استقلال بمانم و حتی غرامت بگیرم اما این کار را نکردم که به تیم آسیب نرسانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با فرهاد مجیدی صحبت کرده اید، گفت: چند بار صحبت کردیم و آقای طاهری هم شاهد بود. آقا فرهاد به من گفت که مشکل فنی یا مشکل دیگری وجود ندارد و چنین تصمیمی گرفتند که بازیکنی را از لیست خارج کنند.

وکیل سابق استقلال در مورد غرامت ادعایی گفت: نه اینطور نیست، من طلبکارم اما تا الان حتی هزار تن هم نگرفته ام. آرزوی من این است که دوباره پیراهن آبی بپوشم. همیشه برای استقلال و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم.

موسوی در خصوص پذیرش پیشنهاد گل گهر سیرجان گفت: در آخرین ساعات نقل و انتقالات مدیر برنامه هایم تماس گرفت و گفت باشگاه گل گهر به شما پیشنهاد داده است. تصمیم گرفتم به این تیم بروم چون آقای گله وانی در این تیم حضور دارند و البته حسن نیت فنی هم نسبت به من دارند. احساس کردم در گل گهر می توانم سطح فنی بالایی را حفظ کنم و به این تیم پیوستم.

دیدگاهتان را بنویسید