از فردا در برخی نقاط استان تهران باران می بارد

از فردا بارش در برخی مناطق استان تهران

روز جدید بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از فردا 7 آبان ماه در برخی مناطق استان تهران بارندگی و همچنین افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، هوای استان تهران امروز و فردا (15 و 18 آبان ماه) ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد.

از عصر فردا (7 آبان) و روز شنبه (7 آبان) با نفوذ امواج باران و بروز ناپایداری های جوی، افزایش ابر در منطقه و گاهی بارش در برخی نقاط به ویژه در نیمه شمالی و غربی استان. و بارش پراکنده باران و برف در ارتفاعات رگبار موقت و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

روزهای یکشنبه و دوشنبه (18 و 19 آبان) ابر متغیر، نقاط ابری و وزش باد نسبتاً شدید در نواحی جنوبی و غربی منطقه و بارش های کوتاه مدت با احتمال رعد و برق در نواحی شمالی و ارتفاعات پیش بینی می شود.

همچنین امروز (6 آبان) کاهش نسبی دما و فردا (6 آبان) افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 22 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (7 آبان) نیمه ابری، بعد از ظهر ابری و با وزش باد با حداقل دمای 11 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد و روز شنبه (17 آبان) ابری همراه با وزش باد و باران همراه با احتمال رعد و برق با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید