اسامی ستاد فنی تیم ملی پومسه و زمان برگزاری مسابقات انتخابی آزاد مشخص شد.


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838028

اولین جلسه کمیته فنی پومسه با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و اعضای کمیته فنی برگزار شد و طی آن ترکیب فنی تیم ملی پومسه و زمان برگزاری مسابقات انتخابی اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی تکواندو، مسعود لشگری سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو در خصوص وضعیت تیم ملی پومسه گفت: اعضای کمیته فنی پومسه و اعضای کمیته فنی پومسه مهدی کاشانیان، شهرام اله آبادی، علی میرزایی تاجیک سرپرست این سازمان. تیم های ملی در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم ملی پومسه کشورمان در ششمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا در گروه مردان با مربیگری احمد احلاگی به عنوان سرمربی و سید حسین موسی نیا به عنوان مربی و در گروه بانوان با مربیگری فاطمه اسدپور حضور خواهد داشت. “

لشگری با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی گفت: با توجه به زمان کوتاه منتهی به مسابقات قهرمانی آسیا و تشکیل هرچه سریعتر اردوی تیم ملی پومسه، تصمیم گرفته شده تا مسابقات آزاد در این بخش به میزبانی اصفهان برگزار شود. . در روزهای آینده اعلام می شود بلافاصله پس از مسابقات آزاد پومسه و مشخص شدن نفرات برتر، تیم های ملی بلافاصله وارد اردو می شوند.

در پایان این جلسه اعضای کمیسیون فنی در قسمت پومسه حکم خود را از رئیس فدراسیون تکواندو دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید