اسامی مفقودین اعلام خواهد شد


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877521

در نشست فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم حضور مدیران در این گردهمایی فرهنگی و اجتماعی گفت: اسامی گمشده برای مدیران کشور ارسال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، صبح امروز نشست فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ریاست هاشمی معاون سیاسی استاندار در سالن یک استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی استاندار در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهید چمران گفت: کمبود مدیران در اجتماع فرهنگی و اجتماعی با محوریت آسیب ها و ارائه راهکار ضعیف برای آنها در شأن و شأن نیست. جهادگران و مدیران انقلابی.» و اگر مدعی انقلابی هستید چرا در این جلسات که در اختیار استاندار و مدیران کشوری است شرکت نمی کنید.

وی افزود: نظام باید اعلام کند که در زمینه خودکشی، عفاف و حجاب و سایر آسیب ها چه کرده اند، کارگروه فرهنگی و اجتماعی باید این مشکلات را شناسایی کند، بنابراین وظیفه این مدیران باید مشخص شود که چرا در جلسه حضور نمی یابند. جلسه و کسانی که اشراف دارند نباید در این جلسات شرکت کنند، چرا در این برنامه ها شرکت می کنید؟

f03e11df dfe4 4cfe 97c4 5b9530f862fa خبر خاکستری

هاشمی مر گفت: وقتی دومین مقام استانی در جلسه حاضر می شود هیچ جلسه ای برای مدیران مهمتر از آن جلسات نیست.

وی افزود: آسیب های اجتماعی، عفاف و حجاب، جوانان جمعیت باید در این کارگروه مطرح شود، اما قابل توجه است که مدیران حضور ندارند و اولین افرادی که سر و صدا می کنند همین مدیران غایب هستند. ”

این مقام مسئول اضافه کرد: چرا تا دیروز برخی مدیران می خواستند کار پیدا کنند، امروز نمی توانند کار کنند، دولت یک دولت انقلابی است، امکانات موجود است، بیایید کار کنید.

هاشمی مهر در خصوص نبود دفتر تسهیل گری در استان گفت: در استان های دیگر هم تسهیلات راه اندازی شده است اما این دفتر را در استان نداریم و تلاش می کنیم مجوز راه اندازی به استان بدهیم. دفتر تسهیل».

وی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ گردشگری خانوادگی 24 تیرماه در استان در نظر گرفته شده و از شبکه سوم سیما پخش می شود تا دستگاه ها به ورزش و جوانان برای برگزاری بهتر این همایش کمک کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این جلسه گفت: کارگروه فرهنگی و اجتماعی زیر مجموعه شورای برنامه ریزی است. مشاهده می شود که وقتی جلسه به ریاست مدیر برگزار نمی شود، مدیران حضور ندارند. ما شکایت می کنیم. آنها دارند.

شهابی گفت: پیشنهاد این است که تقویم جلسات محاسبه شود و به مدیران اطلاع رسانی شود تا مدیران هر جلسه را برای این جلسات تعطیل کنند.

وی افزود: در جلسات قبلی بحث شرکت در این جلسات مطرح شد که هیچ عذرخواهی پذیرفته نیست، این استثنا برای مدیرانی است که در تهران جلساتی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید