مفقودین پرسپولیس پیدا شدند! | روز جدید

مفقودین پرسپولیس پیدا شدند!  |  روز جدید

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی به مصاف تیم فجر سپاسی رفت و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

قرمزها با ترکیب احمد گوهری، مرتضی پورعلیگنجی، ابوالفضل سلیمانی، محمدمهدی احمدی، سیامک نعمتی، سینا اسدبیگی، وحدت خانوف، محمد عمری، امید عالیشاه، حامد پاکدل و یورگن لوکادیا وارد زمین شدند.

در دقیقه 8 پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که ارسال امید عالیشاه توسط لوکادیا با ضربه سر دقیق به گل اول این دیدار تبدیل شد. در دقیقه 22، فیار سپاسی مهاجم این تیم با یک شوت از راه دور گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه 27 محمد عمری با یک حرکت خوب از سمت راست دروازه حریف و پس از دریبل دو با ضربه فنی دیدنی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در ابتدای نیمه دوم جودکی و فهمی به جای عالیشاه و لوکادیا وارد زمین شدند. در ادامه تامیروف و همچنین فلاحتی و محمدیان از بازیکنان امید نیز به میدان آمدند. پرسپولیس در این نیمه هم موقعیت های متعددی داشت اما بازی با همین نتیجه 2-1 به پایان رسید.

قابل توجه در این دیدار برای شیاطین سرخ اولین حضور لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس بود که برای این ستاره گلزنی کرد. حالا پس از تساوی ناامیدکننده دیروز تیم محبوبشان مقابل فولاد، هواداران پرسپولیس می توانند با اضافه شدن مهاجم هلندی به ترکیب یحیی گل محمدی در دیدارهای آینده منتظر ادامه فصل باشند.

دیدگاهتان را بنویسید