ادامه عملیات جست و جو برای یافتن مفقودین در مازندران / 13 فوتی تاکنون


ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886836

فرماندار فیروزکو گفت: عملیات جست و جو با محوریت یافتن مفقودین و همچنین یافتن مسافرانی که احتمالا در روستای مزداران حضور داشته اند ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکو در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز گفت: با توجه به وقوع سیلاب که پنجشنبه گذشته در چند روستای شهرستان فیروزکو رخ داد، با دستور استاندار محترم تهران، شهرستان های استان خدمات تحویل خود را ارسال کردند. به منطقه.. حضور آیت الله رئیسی و معاون اول رئیس جمهور، وزرای محترم جهاد کشاورزی و قدرت در منطقه، تاییدی بر اهمیت بهبود مشکلات مردم توسط دولت است. این حادثه خسارات زیادی به منازل و باغات مردم وارد کرد و با حضور گروه های امدادی و دستگاه های خدمات رسان سعی در کاهش اثرات این بحران کردیم.


ادامه عملیات اکتشافی در مازندران

وی افزود: در حال حاضر 13 کشته بر اثر سیل در روستای مزداران شناسایی شده و عملیات جستجو، نجات و نجات همچنان ادامه دارد. بر اساس بررسی های انجام شده از سوی منابع محلی، 2 نفر از اهالی روستا که در زمان وقوع سیل در روستا زندگی می کردند مفقود شده اند و به همین دلیل عملیات جست و جو با محوریت یافتن این افراد و همچنین یافتن مسافرانی که ممکن است دچار سیل شده باشند ادامه دارد. در یک روستا حضور داشتند

فرماندار فیروزکو نیز ادامه داد: در روستای آتشان به دلیل آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب و همچنین بسته شدن کوچه ها و خیابان ها مردم با مشکلاتی مواجه شدند که با پیگیری و هماهنگی های انجام شده توسط عوامل امدادی با کمک به اقوام ساکن در این روستاها حمایت های لازم انجام شد که این امر انجام شده و همچنین خدمات رسانی از نظر اتصال برق در منطقه به طور کامل انجام شده و در روستای مزداران مشکل داریم. قطع متناوب برق در برخی نقاط

حیدری منش تاکید کرد: در روستای دهگردان بخشی از روستا به دلیل مجاورت با رودخانه دچار خسارت شد که در حال بررسی و ردیابی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در روستاهای تورود و کمند شهرستان فیروزکوه از توابع دهستان پشتکوه برخی از منازل دچار آبگرفتگی شده و به دو منزل مسکونی خسارت وارد شده که البته شرایط عمومی خوب است و راه های مواصلاتی در شهرک کاملا باز است و تلاش نیروهای امدادی و ارائه دهندگان خدمات در منطقه مصمم هستند که زندگی مردم را به حالت عادی بازگردانند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با قدردانی از فرمانداران تهران، شهرستان های بسیجیان و تمامی مددکاران گفت: همه این عزیزان در حال حاضر تا رفع مشکلات ناشی از سیل در کنار مردم عزیز روستای حباله رود به ویژه روستای مزداران هستند.

حیدری منش ضمن تسلیت به مردم شریف روستای مزداران و شهدای شهرستان فیروزکوه از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرد و ابراز امیدواری کرد که به زودی وضعیت کنونی منطقه به وضعیت مناسب و بهبود یافته بازگردد.


اعلام شماره حساب شخصی برای دریافت کمک های مردمی ممنوع است

وی تاکید کرد: اعلام شماره حساب یا شماره شناسنامه توسط افراد برای جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان شهرستان فیروزکوه ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: جمع آوری کمک های مردمی فقط از طریق کمیته امداد، هلال احمر، پایگاه های بسیج و سپاه، نشست جهادگران و دهیاران روستاهای آسیب دیده انجام می شود و به شهروندان توصیه می کنیم از انجام این کار خودداری کنند. واریز هر گونه پول به حساب های مختلف

حیدری منش خاطرنشان کرد: همچنین هموطنان و شهروندان عزیز می توانند کمک های نقدی خود را به حساب دهیاران روستاهای سیل زده واریز کنند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید