عملیات حذف آوار برای یافتن سومین معدنکار/ازدحام در کار تاخیر در منطقه ادامه دارد


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884846

فرماندار شهرستان ارزویه با تاکید بر اینکه عملیات آواربرداری برای یافتن کارگر سوم از صبح امروز آغاز می شود گفت: مردم تجمع نکنند زیرا تجمع مردم در منطقه باعث کندی کار می شود. چون کار باید مکانیزه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا اسماعیل کاه در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص آخرین ریزش معدن روباز کروم ارزویه گفت: نیروهای امدادی از روز پنجشنبه هفته گذشته شروع به کار کردند و توانستیم با عملیات استخراج یکی از کارگران معدن را نجات دهیم اما دو کارگر دیگر زیر آوار بودند. و ساعت 10:30 شب گذشته موفق شدیم جسد یک کارگر دیگر را آزاد و به خانواده اش تحویل دهیم.

فرماندار شهرستان ارزویه ادامه داد: استاندار و ستاد بحران استان کمک زیادی به ما کرده اند و همچنین وزارت حراست و اداره کل حراست استان برای بررسی مشکلات با ما در تماس هستند و نماینده سازمان مردم ارزوئیه در پارلمان و همچنین با حضور در منطقه توسط وزارت درخواست های خود را پیگیری می کنند

وی با بیان اینکه عملیات آواربرداری از صبح امروز برای یافتن کارگر سوم آغاز می شود، گفت: اگر کار تاکنون ادامه داشته به دلیل ریزش کوه و بارندگی همزمان با عملیات آواربرداری است و باید از طرفی باید مراقب بودیم که تلفات ناشی از ریزش کوه بیشتر نشود و از طرف دیگر بارندگی باعث جاری شدن سیل در منطقه شده بود.

اسماعیل کاه تصریح کرد: در ستاد بحران شهرستان نیروها را به دو گروه تقسیم کردیم که تعدادی در عملیات آواربرداری مین و برخی دیگر در منطقه سیل زده حضور داشتند و هر دو گروه به خوبی کار می کنند و ما نیز خواهیم بود. تا آخرین لحظه برای رهایی کارگر سوم و رفع مشکلات سیل در منطقه حضور دارند.

فرماندار شهرستان ارزویه تاکید کرد: مردم تجمع نکنند زیرا تجمع مردم در منطقه کار را کند می کند. چون کار باید مکانیزه باشد. بنابراین مردم باید از تجمع خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید