یکی از دو مفقودی سیل کرمان پیدا شد/ جستجو برای یافتن مفقودی دیگر ادامه دارد

ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801302

ابراهیم ماندگاری از جستجوی مفقودان طغیان رودخانه شهرستان کالا گنجه خبر داد و گفت: با تلاش امدادگران یکی از مفقودان پیدا شد و جستجو برای یافتن دیگری ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; ابراهیم ماندگاری گفت: با وجود هشدارهای قبلی و بسته شدن راه های روستایی؛ دو سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس در روستای شریک آباد و چلپایی از توابع سرخ کله که قصد عبور از رودخانه را داشتند دچار حادثه شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کالا گنجه با اشاره به اینکه نیروهای امدادی هلال احمر به محض اطلاع از این حادثه عملیات جست و جو را آغاز کرده اند، افزود: در ساعات اولیه جستجو یک نفر مفقود شده توسط امدادگران پیدا و توسط اورژانس به مرکز درمانی اعزام شد.

وی ادامه داد: عملیات جستجوی مفقودی در رودخانه و با وجود بارندگی تا ساعت 1:56 امروز دوشنبه 27 دی ماه ادامه داشت و به دلیل تاریکی هوا و شرایط نامساعد جوی عملیات جست و جو خاتمه یافت.

ماندگاری با اشاره به حضور 4 تیم امدادی از مرکز استان و شهرستان کالا گنجه در منطقه حادثه خاطرنشان کرد: صبح امروز در ساعات اولیه عملیات جست و جو، یک فروند پهپاد پژو پارس کشف شد. اما عملیات جستجو برای یافتن فرد مفقود شده ادامه دارد.

روستای شریک آباد در دهستان سرخ کله کله گنج و در حاشیه مسیر اصلی کله گنجه به رودبار یانوب و کهنوج قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید