مردم کرج برای دریافت کارت ملی بسته به پیامک باید شناسنامه مفقودی را از 1510 پیگیری کنند.


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834041

محمود محمدی گفت: افراد می توانند با مراجعه به اداره پست مدارک مفقود شده خود را پس بگیرند، شماره 1510 کرج و خواندن کد ملی از دیگر راه های دریافت شناسنامه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود محمدی مدیرکل ثبت احوال استان البرز درباره مفقود شدن شناسنامه و مشکلات شهروندان به تیتریک گفت: افرادی که شناسنامه دیگران را پیدا می کنند باید آن را به نزدیکترین صندوق پستی تحویل دهند.

محمدی افزود: بر اساس سامانه پستی، این اسناد جمع آوری شده و افراد می توانند با مراجعه به اداره پست و امضای فرم، مدارک مفقود شده خود را مسترد کنند. البته شماره 1510 کرج و خواندن کد ملی یکی دیگر از راه های دریافت کارت شناسایی است.

وی گفت: اگر فردی شناسنامه خود را پیدا نکرد می تواند با دفاتر پیشخوان که همکاری لازم را با اداره ثبت احوال دارند تماس گرفته و برای دریافت المثنی اقدام کند. همچنین تحویل کارت ملی تسهیل می شود و مردم می توانند آن را دریافت کنند. بعد از اس ام اس.”

محمدی افزود: خوشبختانه رضایت مردم از روند دریافت کارت ملی افزایش یافته است اما تاخیر در صدور برخی کارت ها به دلیل بارگذاری نادرست اطلاعات و یا ناهماهنگی، پیگیری است و به زودی تحویل داده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید