مفقود شدن 12 کوهنورد در ارتفاعات آبعلی/ عملیات جستجو ادامه دارد


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818143

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه 12 نفر در ارتفاعات آبعلی مفقود شدند، گفت: عملیات جستجو و نجات با همکاری عوامل هلال احمر در دماوند ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شاهین فتحی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت وگویی گفت: ساعت 21 طی گفت و گو با مرکز مدیریت و هماهنگی هلال احمر استان تهران در استان مازندران، از ناپدید شدن 12 کوهنورد مطلع شدیم.

وی گفت: تیمی 12 نفره در ارتفاعات آبعلی در مرز استان تهران و مازندران از مسیر اصلی که گل زرد پلور بود خارج شده و به دلیل تاریکی هوا در ارتفاعات گرفتار شده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: یکی از این افراد بر اثر سقوط مجروح شد. در ابتدا تیم امداد و نجات استان مازندران ساعت 15 وارد عمل شد اما به دلیل عدم یافتن آنها، تیم امداد و نجات تهران از شهرستان دماوند به کوهنوردان منطقه امامزاده حمزه اعزام می شود.

فاطی گفت: در حال حاضر اکیپی از هلال احمر دماوند با همکاری ستاد مدیریت بحران دماوند، محیط زیست و دستگاه های ذیربط از منطقه دشت لار آمده و در حال انجام عملیات جستجو و نجات و یافتن مجروحان و وی هستند. رفقا امیدواریم این 12 نفر «با تلاش همه دست اندرکاران به سلامت به مکانی امن برسیم.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید