12 کوهنورد مفقود در ارتفاعات آبعلی وجود دارد

12 کوهنورد مفقود در ارتفاعات آبعلی وجود دارد

روز جدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه 12 نفر در ارتفاعات آبعلی مفقود شدند، گفت: عملیات جستجو و نجات با همکاری عوامل هلال احمر در دماوند ادامه دارد.

شاهین فاتی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در ساعت 21:00 در گفتگو با مرکز مدیریت و هماهنگی هلال احمر استان تهران در استان مازندران، از مفقود شدن 12 کوهنورد مطلع شدیم.

وی گفت: تیمی 12 نفره در ارتفاعات آبعلی در مرز استان تهران و مازندران از مسیر اصلی که گل زرد پلور بود خارج شده و به دلیل تاریکی هوا در ارتفاعات گرفتار شده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: یکی از این افراد بر اثر سقوط مجروح شد. در ابتدا تیم امداد و نجات استان مازندران ساعت 15 وارد عمل شد اما به دلیل عدم یافتن آنها، تیم امداد و نجات تهران از شهرستان دماوند به کوهنوردان منطقه امامزاده حمزه اعزام می شود.

فاطی گفت: در حال حاضر اکیپی از هلال احمر دماوند با همکاری ستاد مدیریت بحران دماوند، محیط زیست و دستگاه های ذیربط از منطقه دشت لار آمده و در حال انجام عملیات جستجو و نجات و یافتن مجروحان و وی هستند. رفقا امیدواریم این 12 نفر «با تلاش همه دست اندرکاران به سلامت به مکانی امن برسیم.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد

دیدگاهتان را بنویسید