استاندار ایلام از پروژه های شهرستان چرداول بازدید کرد


به گزارش

خبرگزاری موج

ایلام

، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در ادامه سفرهای شهرستانی صبح امروز به شهرستان چرداول سفر کرده و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه های این شهرستان قرار گرفت.

 

بهره برداری از پروژه زیرگذر ارغوان

استاندار ایلام در ابتدای این سفر با بهره برداری از پروژه زیرگذر ارغوان با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان گفت: در هفته مبارک بسیج این پروژه مهم که تاثیر به سزایی بر کاهش تصادفات و تسهیل تردد زوار دارد به بهره برداری رسید.

بهرام‌نیا افزود: این پروژه یکی از نیازهای ضروری استان به ویژه در ایام اربعین بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به هفته بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج  بازوی توانمند ولایت است و تا پایان این هفته پروژه‌های زیادی کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.  

 

بازدید از تقاطع غیر همسطح سرابله

استاندار ایلام در بازدید از تقاطع غیر همسطح سرابله نیز اظهار داشت: این پروژه به منظور دسترسی ایمن به مسیر اربعین در سال ۹۹ با مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به پیمانکار واگذار شده است.

وی با بیان اینکه خاک برداری پروژه مذکور در حال انجام است گفت: پس از خاکبرداری اصلی مسیر ، احداث جاده انحرافی در دستور کار قرار می گیرد و سپس دهانه اصلی پل زیرگذر با دهانه ۱۲ متر و طول ۳۲ متر آغاز میشود.

وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه یکی از مطالبات اصلی مردم چرداول است افزود: امید است پروژه مذکور که ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا سال آینده به اتمام برسد.

 

بازدید از پروژه چهار خطه ایلام – حمیل  

استاندار ایلام در بازدید از این پروژه با اشاره به فاصله ۵۰ کیلومتری تونل آزادی تا شباب اظهار داشت: ۲۵ کیلومتر از این مسیر چهار خطه شده و ۲۵ کیلومتر باقیمانده نیز در دست اجرا است.

بهرام نیا با بیان اینکه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده خاطرنشان کرد: ۹ کیلومتر از ۲۵ کیلومتر باقیمانده پروژه مذکور آماده آسفالت شده است.

 

بازدید از پروژه کاغذ سنگی

استاندار ایلام در بازدید از پروژه کاغذ سنگی شهرستان چرداول اظهار داشت: این پروژه توسط هلدینگ شستا در سال گذشته کلنگ زنی شد که خوشبختانه پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای پروژه مذکور اظهار داشت: ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده که ۹۸ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره۱۸ پرداخت شده است و مابقی اعتبار آورده سرمایه گذار بوده است.

بهرام نیا همچنین به صرف ۱۴۰ میلیارد تومان هزینه جهت خرید ماشین آلات این کارخانه اشاره کرد و گفت: در مجموع حدود ۴۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است و در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اشتغال ۱۵۰ نفر در این پروژه اظهار داشت: مواد اولیه این کارخانه از معدن های اطراف تامین می شود و راه اندازی این پروژه مانع از قطع درختان به منظور تولید کاغذ می شود.



آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید