بازدید پروژه های عمرانی شهرستان تالش

این مراسم با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان انجام شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت پروژه های در دست سازمان سازندگی بسیج استان گیلان با پروژه های عمرانی شهرستان تالش قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه مقدس گیلان با بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان تجربه وی بر تسریع در تکمیل پروژه ها و افتتاح آنها در زمان مقرر تاکید کرد.

وی با اشاره به پروژه های مهم و ضروری این شهرستان، تسریع در ارائه خدمات مطلوب برای جلب رضایت مردم را اولویت کاری مسئولان دانست و اظهار داشت: تسریع در خدمت رسانی و رفع تمامی مشکلات و موانع پروژه های عمرانی به خدمت و جلب اعتماد و تکمیل در زمان معین ضروری است.

فرمانده سپاه قدس گیلان در بازدید از پروژه های عمرانی این شهرستان با خانواده شهید ولی الله جعفری در روستای کوهستان بخش حویق دیدار و برای رفع سریع مشکلات آنان از نزدیک آشنا شد.

لازم به ذکر است پروژه هایی که اجرا و به بهره برداری می رسند به صورت; دیوار دفاعی روستای چالو نصر، یادمان شهید گمنام بخش حویق، مدرسه سازی شهید اندرزگو، پروژه راه روستای کوهستانی حویق و آب روستایی، ساخت مسجد روستای کوهستان بالا، پروژه آب نصرت آباد، آبرسانی کریم سرا، پروژه آب مجتمع کریم سرا،

وی به همراه سازمان بسیج سازندگی و هیئت همراه از سوی فرماندهی سپاه قدس گیلان مورد بازدید قرار گرفت.

همچنین پروژه آسفالت روستای خاله سرای 59 اسلام با همت سازمان سازندگی بسیج استان گیلان با حضور سردار سرتیپ دامغانی به بهره برداری رسید.



آیا این خبر مفید بود؟