مرگ مرد 60 ساله بر اثر وزش باد شدید در تالش/ چهار نفر مجروح شدند

ساعت: 21:26
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793941

وزش باد شدید در روستای انوش شهرستان تالش بر اثر ریزش دیوار مدرسه باعث مرگ مرد 60 ساله شد. چهار نفر دیگر نیز به دلایل مختلف از جمله ریزش و ریزش دیوار یا سقوط از پشت بام مجروح شدند و چندین درخت بر روی خودروها در شهرها و روستاهای این شهرستان سقوط کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل شده در 28 ژانویه، حسین شاهکویی فرماندار ثالث با بیان اینکه صبح امروز وزش باد شدید در شهرستان ثالث رخ داد، گفت: بر اثر ریزش دیوار مدرسه یک مرد 60 ساله در روستای انوش محله جان خود را از دست داد.

وی افزود: بر اثر تخریب و ریزش دیوار و یا سقوط از پشت بام چهار نفر از اهالی روستا در قسمت مرکزی مجروح شدند و چندین درخت بر روی خودروها در شهرها و روستاهای شهرستان سقوط کردند.

فرماندار طلسم همچنین از آتش سوزی سه نقطه ای شته ها و ازدحام جمعیت در قسمت مرکزی و کشاورز بخشدار کرگانرود خبر داد و گفت: خوشبختانه با واکنش به موقع یگان حفاظت منابع طبیعی، روستاها، آتش سوزی مهار شد. و مردم محلی.”

شاهکوی به قطعی برق در بسیاری از نقاط شهر و روستاها بر اثر طوفان اشاره کرد و افزود: با تلاش اداره برق و مسئولان ذیربط برق شهرستان های تالش، حویق و چوبر شامل می شود اما به دلیل خسارات وارده. با ریزش درختان صاعقه و گسیختگی کابل برق اکثر قریه های قریه خاله سرای 57 بخش ولسوالی اسالم.

به گفته وی، برای وصل شدن برق روستاهای هاله سرای 57 و رفع قطعی های دوره ای برق شهرها و روستاهای تالش تلاش می شود.

وی از تخریب کامل یا جزئی آبهای اصلی تعدادی از منازل، چندین اداره و یک کلانتری و همچنین تخریب و فروریختن بسیاری از تابلوهای راهنما در جاده های اصلی و فرعی از جمله سایر خسارات طوفان طلسم و کل کشور خبر داد. خسارت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید