کارآفرینان آسیب دیده روی بدنه ضعیف پروژه های عمرانی کار می کنند / پیمانکارانی که پروژه ها را استخدام می کنند + تصاویر

ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780498

برخی از پروژه های عمرانی در شهرستان لنده سال های سال است که به دلیل واگذاری به برخی شرکت ها و پیمانکاران خاص و بعضا فاقد صلاحیت منجر به تاخیر چندین ساله در روند اجرای این پروژه ها شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ یکی از مهم ترین دلایل تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی، حضور برخی پیمانکاران است که نمی توانند پروژه های بزرگ را انجام دهند که این مهم بدون توجه به توانایی است. از پیمانکاران. مزایده.

عدم توجه به مستندات اجرایی برخی از شرکت ها و پیمانکاران باعث شده تا روند واگذاری این شرکت و پیمانکاران به گونه ای باشد که به دلیل عدم امکان و فقر مالی پیمانکاران سال ها پروژه به تاخیر بیفتد، در حالی که در این سال ها هزینه مصالح و عوامل اجرایی چند برابر می شود و تاخیر پیمانکار خسارات زیادی به بیت المال وارد می کند.

e76161d9 8d11 4a77 8ebb a1e12493a6f6 خبر خاکستری

برخی پروژه های عمرانی در شهرستان لنده به دلیل واگذاری به برخی شرکت ها و پیمانکاران خاص و بعضا غیر ماهر چند سالی است که به تعویق افتاده است.

اگرچه دولت نباید از عدم تخصیص اعتبارات و تاخیر در پرداخت مانده ها آگاه باشد، اما وقتی پیمانکار از وضعیت مالی یک پروژه و اسناد در گیشه مطلع است، بدون شک باید توان مالی را در نظر بگیرد. برای اجرای پروژه

821cdfc8 c93c 4455 8f2a 041c4fd58513 خبر خاکستری

لنده رزمجو فرماندار شهرستان لنده در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: بیش از 2 پروژه عمرانی در شهرستان لنده در دست پیمانکار است و این امر منجر به توقف برخی پروژه های متروکه شده است. مقامات بالاتر تصمیمات قاطعی در این زمینه اتخاذ کنند.

رزمو در خصوص مشکلات دبستان شهرستان فجر گفت: دبستان شهر فجر یکی از این پروژه هاست که متاسفانه علیرغم پرداخت مطالبات پیمانکار به دلیل موجود هنوز تکمیل نشده است. مشکلات برای دانش آموزان بخش یک خانه مسکونی اجباری است. ”اجاره برای دانشجویان.

60a1350a d7d9 4c5b 9351 58f6ae8894a8 خبر خاکستری

وی تاکید کرد: روند ارائه پروژه ها به برخی از پیمانکاران از طریق مناقصه انجام می شود، اما متاسفانه توجه چندانی به مستندات اجرایی این پیمانکاران نمی شود و امروز شاهد هستیم که چندین سال است که کارگاه های ساخت و ساز در سطح شهر تعطیل شده و حتی نمی شود. کار کردن

فرماندار شهرستان لنده گفت: این ساختمان بخشداری چند سالی است که منتظر نصب آسانسور و محوطه سازی است که تمامی این موارد در وظایف پیمانکار است اما هنوز محقق نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید