گسترش ایده کارآفرینان در گرو وجود سرمایه است/ زنان سرپرست خانوار آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند.

ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794364

شمسی زارعی گفت: راه اندازی کسب و کار در ابتدا هزینه زیادی ندارد اما برای گسترش و تجهیز مغازه نیاز به سرمایه داریم و حمایت کارکنان کمک زیادی به کارآفرین می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک; شمسی زارعی سرپرست خانوار سه سال است که همسرش را از دست داده و از آن زمان تاکنون در خانه خیاطی می کند.

قبل از مرگ شوهرش برای تفریح ​​خیاطی می کرد اما پس از از دست دادن او این کار را به صورت حرفه ای انجام داد.

فشار زندگی او را وارد میدان کرد و ابتدا با سفارش دوستان و آشنایان شروع به گسترش این ایده کرد و اکنون با سه کارگر در خانه خیاطی می کند.

داون به تیتریک گفت: «ما در خانه‌مان زیرزمینی کار می‌کنیم و برای توسعه کسب‌وکارمان به وام نیاز داریم.

وی ادامه داد: خیاطی یک شغل چهار فصل است و در همه زمینه ها موثر است و می تواند نیاز چند خانواده را برطرف کند.

این کارآفرین افزود: قیمت پارچه در بازار یک ثانیه در حال افزایش است و از سوی دیگر دکمه و ابزار خیاطی به صنعت بزرگی تبدیل شده است.

زارای گفت: در گذشته خیاطی مانند امروز رایج نبود اما اکنون نوع دکمه ها، روبان ها و سطوح دوخت تغییر زیادی کرده است.

وی افزود: زنان سرپرست خانوار آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند و باید بتوانند در دو نقش فرزندان سالم به جامعه تحویل دهند. بنابراین، وام های کم بهره برای گسترش تجارت آنها ضروری است.

این کارآفرین بیان کرد: مهمترین رمز موفقیت در هر کسب و کاری کیفیت کار و صداقت با مشتری است، تمام کارهای خیاطی ما بسیار خوب است و هر مشتری چندین مشتری می آورد.

زارعی ادامه داد: در ابتدا برای راه اندازی کسب و کار هزینه زیادی نمی طلبد اما گسترش و تجهیز کارگاه نیاز به سرمایه دارد و حمایت کارکنان می تواند کمک زیادی به کارآفرین کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر توانستم با شغل خیاطی زندگی خود و فرزندانم را تامین کنم و برای چند نفر نیز شغل ایجاد کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید