بودجه عمرانی سیستان و بلوچستان بعد از خوزستان بزرگترین بودجه عمرانی کشور است/ عملکرد ضعیف مدیران; باعث نارضایتی مردم می شود


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823337

حسینعلی شهریاری گفت: اگر مردم تحولی در توسعه سیستان و بلوچستان احساس نکنند به کار مدیران دستگاه ها برمی گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، روز گذشته اخباری مبنی بر کاهش بودجه سیستان و بلوچستان شبهه هایی را برانگیخت.

در این خبر مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در جلسه علنی مجلس گفت: انتظار داریم آقای حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه برای شفافیت در بحث بودجه تلاش کنند. خوزستان.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این خصوص در نشستی با معتمدین و جمعی از مردم گفت: بودجه عمرانی سیستان و بلوچستان پس از خوزستان، بزرگترین بودجه عمرانی در سال گذشته است. استان معتقد نیست که ناشی از کار مدیران دستگاه است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نمایندگان در انتصاب مدیران دخالت نکنند، گفت: متأسفانه برخی به اشتباه از عملکرد مدیران ضعیف دفاع کرده اند و این امر منجر به قهقرایی استان می شود. . «متاسفانه برخی از مردم روستا که اصلاً دخالت نمی‌کنند، با اعتراض به عملکرد ضعیف مدیر، بلافاصله موضع می‌گیرند و از راه‌های غیراخلاقی برای حمایت از مدیر اشتباه استفاده می‌کنند.

با فساد باید بدون امتناع برخورد شود

این نماینده مجلس به مدیریت برخی از مدیران ضعیف دولت قبل در استان اشاره کرد و افزود: مدیرانی که در هر دولتی که منصوب شده اند عملکرد خوبی داشته اند مسیر خدمتشان روشن و سربلند است اما با ادامه فعالیت مخالفیم. مدیران ضعیف

وی در پاسخ به درخواست یکی از حاضران مبنی بر جدی گرفتن مفسدان اقتصادی استان که بودجه اختصاص یافته برای خدمت به مردم را جمع آوری می کنند، گفت: به شدت معتقدم که با فساد باید بدون انکار اما گاهی با نوعی نظارت برخورد کرد. شک و تردید ایجاد می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید