بستن قفل بدنه بزرگترین پروژه عمرانی یاسوج / تخلیه; تکمیل ضعیف هنرمند + عکس

ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790584

پروژه تقاطع غیرهمسطح مهریان امروز به عنوان افتخاری برای پروژه های راهسازی استان مورد تقدیر قرار می گیرد و در صورت اقدام مسئولین جهت تکمیل به موقع آن، موفقیت بزرگی برای دولت خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، یکی از نقاط حادثه خیز که مردم یاسوج و همه مسافران و رهگذران منتظر آن بودند تقاطع همسطح مهریان بود.

سه راهی بسیار حساس و خطرناک که همه روزه اکثر مردم شهرستان بویراحمد از آن عبور می کنند و همچنین عابران و مسافرانی که قصد رفتن به روستای کاکان و یا فراتر از آن را دارند و به استان های فارس و یا خراسان و بخشی از تاریک الرضا. ) نامیده میشود.

سال هاست که این مرگ سه جانبه با قرار گرفتن آن در نقطه استراتژیک پرتردد و بعضاً فجایع بی شمار پیوند خورده است و ساکنان استان منتظر تحقق این پروژه هستند.

cb1101e9 0158 407a abbf d61693779c70 خبر خاکستری

هیاهو برای هیچ!

13 شهریور سال گذشته با حضور وزیر سابق راه و شهرسازی بود که مرگبارترین تقاطع سه راه مرگبار مرکز استان به زمین زده شد، بنابراین حریم های ممتد این محور خواهد شد. مسئولان را بزنند

این پروژه که این روزها حاشیه اعتباری و اضافه شدن نامی جدید در وام های واقعی داشت در کانون رسانه های استان قرار گرفت و طبق مفاد قرارداد باید ظرف مدت 24 ماه به بهره برداری می رسید. .

قفل بستن بدنه بزرگترین پروژه عمرانی یاسوج

اما این پایان ماجرا نبود و این پروژه با بسیاری از اگر و اما ها دست و پنجه نرم می کند، از یک سو با تعارضات اجتماعی و آنچه در مورد سرنوشت تلخ وام های توسعه این محور در رسانه ها مطرح شد، امروز وجود دارد. هنوز شکست خورده است تا مهلت ارسال شود چند درصد پیشرفت داشته است.

اما مسئولان در گام اول با احداث میدانی کوچک در این سه راهی برای ایمن سازی محور گام برداشتند اما آنچه امروز شاهد آن هستیم رها شدن و بلاتکلیفی این پروژه با مشکلات جدید است.

823b7198 e8a3 444f a6e4 c8ac043d8036 خبر خاکستری

اخراج، فسخ بد یک پیمانکار

این روزها بیش از پیش اخباری مبنی بر برکناری پیمانکار این پروژه به گوش می رسد، در جلسه شورای فنی استانداری که با حضور معاون استاندار برگزار شد، پیمانکار این پروژه با اکثریت آرا برکنار شد. رای.

در این جلسه که 15 آذرماه با حضور اعضای شورای فنی استان برگزار شد، مولای نماینده مجریان این جلسه در خصوص این پروژه گفت: این پروژه (سه راه مهریان) یک پروژه مهم این پروژه باید در اختیار یک پیمانکار خاص و یک شرکت قرار گیرد، «شاید مقصر اصلی کارفرما باشد، باید پیمانکار را ملزم به انجام وظیفه می کردید.

وی با انتقاد از عملکرد اجرایی این پروژه گفت: پلی به نام تجهیزات کارگاهی ساخته شده و بیل مکانیکی قاجاری شش ماه است که روی آن کار می کند.

cfa18c4a df1a 409d 9548 80022ad3d986 خبر خاکستری

وقتی مردم به ریش مسئولان می خندیدند

همچنین در این جلسه شهابی رئیس برنامه و بودجه استان با انتقاد از کندی پیشرفت این پروژه گفت: مردم به ریش ما می خندند که پروژه ای که دو سال پیش با حضور وزیر راه وقت بازسازی شد هنوز ادامه دارد. 5 درصد پیشرفت فیزیکی ایناهاش.

وی گفت: این اصلا روال درستی نیست، پروژه مهریان برای استان مهم و ضروری است چرا که یکی از نقاط حادثه خیز است و باید سریعا تعیین تکلیف شود.

شهابی گفت: با بیل دوران قاجار می خواهند پروژه ای حیاتی و مهم در استان بسازند.

حاجی زاده، معاون عمرانی با انتقاد از تمدید پروژه با اشاره به ضرب الاجل های مکرر پیمانکار برای پیشبرد پروژه، گفت: فرصت لازم به پیمانکار داده شده است، اما به دنبال فسخ نیستیم، اما تاکنون. دو بار فرصت داده شده، هیچ کاری در این مهلت ها انجام نشده است.

تکریم پروژه های استانی بدون پیمانکار

پروژه تقاطع غیر مسطح مهریان امروز به نام پروژه راهسازی کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری شده است و اگر مسئولان در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل آن اقدام کنند، موفقیت بزرگی برای سیزدهم خواهد بود و همیشه در حال اجرا خواهد بود. آگاهی مردم باقی خواهد ماند.

احداث تقاطع غیرهمسطح در تقاطع یاسوج – اقلید – مهریان یکی از خواسته های مردم در دو دهه اخیر بوده است به طوری که این تقاطع به عنوان یکی از نقاط پرخطر بویراحمد نامیده می شود. “تقاطع مرگ” به مدت 20 سال.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید