ساخت و تعمیر خانه های آسیب دیده از زلزله باید قبل از زمستان انجام شود / در روستاهای واقع بر روی گسل راه و پایگاه های پشتیبانی بسازید.

ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784435

مخبر گفت: برخی از روستاهای هرمزگان مقصر هستند و همیشه در خطر هستند که باید در این روستاها راه و پایگاه های کمکی ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; محمد محبر معاون اول فرماندهی پیشگیری، هماهنگی و عملیات استان هرمزگان گفت: مشکلات آب و برق روستاها در اثر زلزله به زودی برطرف می شود و ممکن است یکی از روستاهایی که مشکل حفاری دارد توسعه یابد، اما روستاهای باقی مانده باید در اسرع وقت حل شود.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: باید سریعا چادر بین زلزله زدگان توزیع شود و همه دستگاه ها برای توزیع غذای گرم بین زلزله زدگان وصل شوند.

مخبر با تاکید بر اینکه تمامی اثاثیه منزل زلزله زدگان تامین شده است، گفت: با توجه به اینکه خانه های زلزله زده کوچک بودند، باید قبل از فصل زمستان ساخته و تعمیر می شدند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی روستاهای هرمزگان مقصر هستند و همیشه در خطر هستند. باید در این روستاها راه و پایگاه های کمکی ایجاد شود.

مخبر بخشی از پل های ارتباطی روستاهای هرمزگان را با وجود اینکه به طور کامل تخریب نشده بود تخریب کرد. اما نمی توان از آنها استفاده کرد، این پل ها باید هر چه زودتر ساخته شوند، زیرا تردد بین روستاها و شهرها یک مشکل است که خود یک چالش است.

وی خاطرنشان کرد: نوسازی مدارس باید با کمک بنیاد برکت بسیج شود و مدارس نوسازی شوند; با توجه به جمعیت کم دانش آموزان روستایی در کرونا، حضور مدارس نیز برقرار شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید