استاندار آذربایجان غربی از پروژه کمربندی ارومیه بازدید کرد

ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799781

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از پروژه کمربندی دوم ارومیه به طول 42 کیلومتر با پیشرفت بیش از 60 درصد بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ؛ شهردار ارومیه در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: ساخت کمربندی شهری ارومیه بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسین مهدی زاده ادامه داد: ساخت کمربندی دوم ارومیه به طول 42 کیلومتر از سال 96 پس از اتمام مطالعات وارد فاز اجرایی شد که سهم شهرداری در ساخت این کمربندی به طول 27 کیلومتر از تقاطع zh.k. جاده سرو به اشنویه.

وی افزود: بقیه عملیات احداث کمربندی دوم شهرستان از جاده اشنویه تا تقاطع همسطح بر عهده اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی است.

شهردار ارومیه گفت: فاز اول به طول 7 کیلومتر با 7 تقاطع ناهموار از پل شهیدلار کورپسی – سرو – انهر در حال ساخت است و تعداد گره های ناهموار در این مسیر 27 کیلومتری 11 پل است.

مهدی زاده با بیان اینکه سهم شهرداری ارومیه از پروژه کمربندی دوم در 3 فاز خلاصه می شود، افزود: فاز اول به طول 6 کیلومتر، فاز دوم 10 کیلومتر، فاز سوم به طول 9 کیلومتر و فاز چهارم به طول 18 کیلومتر است.

وی گفت: پروژه کمربندی بزرگ دوم از جنبه های مختلف از جمله کنترل میانگین تردد و اتصال کمربند میانی به کمربندی بیرونی شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید