استاندار خراسان شمالی بر اشتغالزایی هدفمند در استان تاکید کرد

ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795228

بحث اشتغال و سرمایه گذاری در کارگروه اقتصادی مطرح شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: تحول اقتصادی در استان با تکیه بر اعتبار قطره ای ایجاد نمی شود بنابراین باید به سمت اشتغال زایی هدفمند حرکت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا حسینی نژاد استاندار خراسان شمالی در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان بر افزایش اشتغال و ظرفیت های اقتصادی در استان تاکید کرد و گفت: راه رسیدن به خودکفایی در اشتغال استفاده از ظرفیت های موجود در استان است. استان در بخش کشاورزی

حسین نژاد گفت: دو دیدگاه وجود دارد، ایجاد واحدهای اقتصادی پراشتغال بزرگ اما محدود و گران قیمت و ایجاد واحدهای اقتصادی کوچک و ارزان و کم اشتغال برای ایجاد اشتغال در کشور. در تمامی استان ها اعمال شود.

وی گفت: ما نباید به سمت مشاغلی برویم که وابستگی ما را به کشورهای خارجی افزایش دهد. صنایع بزرگ و کارگاه های کوچک از عوامل اصلی ایجاد اشتغال هستند و تنها راه خودکفایی در ایجاد اشتغال است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اشتغال باید هدفمند شود، تصریح کرد: باید تمامی نقاط قوت و ضعف حوزه اشتغال شناسایی شود تا در مراحل بعدی از آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: اشتغال در خراسان شمالی باید هدفمند شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: محصولات باید هوشمندانه تولید شود تا وابستگی به بیگانگان به حداقل ممکن برسد تا برای جلوگیری از این امر به راهنمایی و مشاوره دستگاه حاکمه نیاز باشد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه درآمدهای بانک ها باید در خود استان هزینه شود، گفت: اگر این اتفاق بیفتد شاهد رشد و توسعه اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید