استراتژی عجیب گل محمدی برای قهرمانی پرسپولیس

استراتژی عجیب گل محمدی برای قهرمانی پرسپولیس

در روزی که بازی تا ثانیه های پایانی مساوی بود، پرسپولیس در نبرد مهمی با ضربه وحدت حنانوف پیروز شد تا نزدیک ترین تعقیب کننده سپاهان باقی بماند.

در روزی که برد سپاهان مقابل هوادار در اصفهان قابل پیش بینی بود، خیلی ها انتظار داشتند تراکتور مثل بازی اول از پرسپولیس بهره ببرد اما این اتفاق نیفتاد و سره پوشان همچنان یک امتیاز از سپاهان عقب بود. یحیی گل محمدی این هفته نیز مانند بازی های گذشته در نشست خبری پیش و پس از بازی شرکت نکرد و به همین دلیل ممکن است کمتر درگیر بازی باشد.

عجیب است که گل محمدی وقتی به کنفرانس می رفت گاهی حرف هایی می زد که چندان به درد پرسپولیس نمی خورد. پاکو حامز هم مثل نشست خبری قبل از بازی گفت که داوران مقابل پرسپولیس به ما پنالتی نمی دهند اما در جریان بازی داور یک پنالتی به تراکتور داد اما باز هم این تیم در خانه مقابل پرسپولیس شکست خورد.

به نظر می رسد گل محمدی در هفته های اخیر به این نتیجه رسیده است که اگر به کنفرانس نرود آرامش بیشتری خواهد داشت و اتفاقا تیمش پیروز می شود. پرسپولیس در سه بازی اخیر خود در جام حذفی و لیگ برتر 10 گل به سپاهان، نفت مسجد سلیمان و تراکتور زده و حالا به تیمی کاملا هجومی تبدیل شده است. تیمی که در صورت تکرار پیروزی مقابل سپاهان در دیدار شنبه آینده شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

گل محمدی احتمالاً در بازی های بعدی نیز با نرفتن به نشست خبری همین روند را ادامه خواهد داد تا بردهای متوالی پرسپولیس ادامه پیدا کند.حتی شایعاتی از اطرافیان او مبنی بر محرومیت یحیی از حضور در نشست های خبری تا پایان سال جاری شنیده می شود. پایان لیگ علیرغم غیبت او در دیدار حبری، در پایان بازی تراکتورسازی حاشیه هایی نیز در تبریز ایجاد شد، اما به هر حال گل محمدی مهمترین چیز پیروزی مقابل پاکو اوچنیچی حامز بود. حالا او می تواند با خیالی آسوده تیمش را برای بازی حساس مقابل سپاهان آماده کند.

دیدگاهتان را بنویسید