استرس آقای گل پرسپولیس بر استقلالی ها

استرس آقای گل پرسپولیس بر استقلالی ها

محسن خلیلی که سابقه بازی و سرپرستی در پرسپولیس را در کارنامه دارد، حالا به عنوان مدیر آکادمی باشگاه تجربه جدیدی را دنبال می کند که توانسته شرایط خوبی را پشت سر بگذارد.

در شرایطی که آکادمی پرسپولیس با مشکلات بزرگی مواجه بود، جعفر سمیعی در انتخابی جالب این بخش را به یکی از ستاره های سابق و فعال باشگاه سپرد و محسن خلیلی با حضور در مدیریت باشگاه به دنبال پویایی این مجموعه بود. آکادمی

هلیلی که روزی با گلزنی متوالی با پیراهن سایپا مقابل استقلال مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت، پس از آن با گلزنی در دو بازی خارج از خانه در دربی، محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم پیدا کرد. او اکنون با توجه به موفقیت امیدهای پرسپولیس روزهای خوبی را در پست مدیریتی جدید خود سپری می کند و پس از پیروزی در نیم فصل، امروز در یکی از مهمترین دیدارهای فصل و دربی موفق شد با نتیجه 3 برنده شود. 2 در استقلال. برای رسیدن به برتری.

با توجه به حساسیت این دیدار پس از گل دوم استقلال و تلاشی که آبی ها برای جبران نتیجه در خانه داشتند، خلیلی با اضطراب و استرس زیادی بازی را از روی سکوها دنبال کرد و در نهایت یکی از شادترین نفرات روی صحنه بود. سکو حضور یافتند و برای خوشامدگویی به کادرفنی و بازیکنان این تیم به رختکن رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید