حریف جام حذفی: پرسپولیس استرس بیشتری دارد; استقلال قهرمان می شود

حریف جام حذفی: پرسپولیس استرس بیشتری دارد;  استقلال قهرمان می شود

شاهرخ بیانی درباره تقابل نساجی مازندران با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: دوست نداشتیم مقابل استقلال قرار بگیریم و شخصا دوست داشتم با تیم های دیگر بازی کنم. دو بازی در لیگ برتر با استقلال انجام دادیم و هر دو بازی برابر بود. بازی با استقلال در آزادی سخت است اما ما تیم بسته ای نیستیم. امسال فوتبال را با برنامه در زمین نشان دادیم. استقلال در صدر جدول قرار دارد و تمرکز خود را بر قهرمانی در لیگ برتر گذاشته است.

وی درباره شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: قهرمانی استقلال در دستان اوست و اگر با همان تفکری که از اول فصل داشت که گل نمی زند ادامه دهد صد در صد قهرمان می شود. سپاهان و پرسپولیس هم برای قهرمانی می جنگند اما همه چیز دست استقلالی هاست، شش امتیاز شانس خوبی برای استقلال است و این تیم استرس ندارد.

سرمربی نساجی مازندران و بازیکن سابق استقلال درباره هفته بیست و سوم دربی لیگ برتر گفت: استقلالی ها باید در دربی با آرامش بازی کنند. هیچ کس نمی تواند نتیجه دربی را پیش بینی کند، زیرا این یک مسابقه خاص است و روی کاغذ هیچکس نگفته است کدام تیم قوی یا ضعیف است. در دربی در حال حاضر اتفاقاتی در حال رخ دادن است. امتیاز استقلال اختلاف امتیاز با پرسپولیس است. فکر می کنم سرخپوشان در مشکل هستند و استرس بیشتری دارند، اما دیگر دلیلی برای باخت وجود ندارد. استقلال باید دربی را تماشا کند.

دیدگاهتان را بنویسید