حریف جام حذفی پرسپولیس را بهتر بشناسید

حریف جام حذفی پرسپولیس را بهتر بشناسید

تیم وان پارس اصفهان در روز قرعه کشی مرحله یک هشتم حذفی جام حذفی به مصاف تیم پرسپولیس رفت و باید اولین حریف این تیم در این دوره از جام حذفی باشد.

شاگردان ون پارس که در آغاز فصل جدید لیگ آزادگان از دسته پایینی صعود کردند، با تغییراتی در کادر فنی در هفته های اخیر نتایج قابل توجهی کسب کردند و از انتهای جدول به رده دهم صعود کردند.

در ادامه به شرایط این تیم مقابل پرسپولیس در روز سه شنبه 29 دی ماه پرداختیم:

4 برد در 5 بازی اخیر

تیم وان پارس اصفهان در 5 هفته اخیر لیگ دسته اول فوتبال کشور چهار برد و تنها یک تساوی کسب کرد. این تیم موفق شد چوکای تلاش (0-2)، ستارگان کرمانشاه (0-7)، استقلال ملاثانی (0-2) و کوشه طلایی ساوه (0-1) را شکست دهد و 12 گل و تنها مقابل حریف به ثمر رساند.آرمان گهر در یک گل 1-1 مساوی.

13 گل در 5 بازی اخیر

خط حمله این تیم که در ابتدای فصل در گلزنی بی تاثیر بود و تنها 14 گل به ثمر رساند، در 5 بازی اخیر 13 گل به ثمر رسانده که روند صعودی خود را نشان می دهد.

تیمی بدون شکست با سرمربی جدید

تیم وان پارس با هدایت سعید جهانگیری سرمربی این تیم در پایان فصل گذشته موفق شد به لیگ دسته اول آزادگان راه پیدا کند اما نتایج ضعیف این تیم در ابتدای فصل و کسب تنها 5 امتیاز باعث شد تا مدیران باشگاه هدایت شوند. مجتبی توتونی را جایگزین جهانگیری کرد. جالب اینجاست که از زمان سرمربیگری توتونی به عنوان سرمربی فان پارس، او در 7 بازی اخیر متوالی خود طعم شکست را نچشیده و 15 امتیاز نیز گرفته است. تیمی که در حال حاضر 20 امتیاز دارد و پیش از این تنها 5 امتیاز داشت.

تیم میانه جدول رده بندی لیگ دسته اول

وان پارس در حال حاضر در جدول 17 تیمی لیگ دسته یک آزادگان با 16 بازی 5 برد، 5 تساوی و 6 باخت کسب کرده است. این تیم با 20 امتیاز 14 امتیاز از صدر جدول فاصله دارد.

خبر خوش برای پرسپولیس

نماینده اصفهان در 16 بازی اخیر خود 15 بار دروازه را باز کرده و در هر بازی تقریباً یک گل دریافت کرده است. این در حالی است که خط حمله وان پارس تنها 14 گل زده و در حال حاضر با اختلاف منفی 1 از این نظر وضعیت خوبی ندارد.

بهترین گلزن ذوب آهنی است

ابوذر صفرزاده بازیکن سابق تیم ذوب آخان با زدن سه گل بهترین مهاجم این تیم محسوب می شود. حسین فلاحیان و علی آزادمنش نیز با 2 گل گلزنان این تیم بانوان هستند.

با توجه به شرایط خوب پرسپولیس در خط حمله به خصوص در دو بازی اخیر که موفق به زدن 7 گل شدند، این احتمال وجود دارد که این دیدار بتواند فرصتی برای تمرین مجدد گلزنی مهاجمان سرحال و آماده این تیم باشد. با این حال سرمربی این تیم در روز قرعه کشی گفت که می خواهیم لقمه ای برای پرسپولیس داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید